12.05. Onneksi olkoon: Lotta | Palaute

Supersankarikurssi, kokkikerhoja ja muuta hauskaa! Seurakunnissa on paljon ilmaista harrastustoimintaa koululaisille

24.01.2023, 15:42
Tutustu koululaisille suunnattuun seurakuntien kerho- ja kurssivalikoimaan Helsingissä. Valtaosa harrastustoiminnastamme on maksutonta.
Piirroskuvitus, jossa lasten kädet leipovat ja askartelevat.

Miltä tuntuisi kehittää supersankarin taitoja Supersankarikurssilla tai tutustua yksisarvisiin ja glitteriin Yksissarviskurssilla? Elokuvien ohjaamista ja videon editointia koululainen oppii Videonteko-kurssilla ja Kokkikerhoissa vasta herkullista menoa onkin!

Helsingin seurakuntien kerho- kurssivalikoimasta löytyy paljon kivaa tekemistä perheen koululaisille ja leikki-ikäisille.

Valtaosa harrastus- ja kurssitoiminnastamme on täysin maksutonta. Joillakin kursseilla voi olla pieni materiaalimaksu.

Katso seurakuntien omilta sivuilta, millaista koululaisille ja lapsille tarkoitettua toimintaa heillä on.

Alta löytyvistä linkeistä pääset tutustumaan Helsingin seurakuntien harrastustarjontaan.

Haagan seurakunta

Haagan seurakunnassa on koululaisille on muun muassa Junnutönö, jossa kaikenlaista puuhaa ja ilmainen välipala.

Lisätietoa löydät täältä.

Herttoniemen seurakunta

Herttoniemen seurakunnassa pääsee pelaamaan sählyä!

Lisätietoa löydät täältä.

Malmin seurakunta

Malmin seurakunnassa koululaisille on tarjolla lukuisia erilaisia kursseja, kuten Supersankarikurssi, Potterkurssi ja Aarreseikkailu – askartelukursseja ja kokkikursseja unohtamatta.

Tutustu Malmin Junnu-harrastustoimintaan täällä.

Teemakurssit löytyvät täältä.

Pakilan seurakunta

Pakilan seurakunnasta löytyy Ystävänpäiväaskartelukurssi, Savet, massat ja limat -kurssi, Helmiä ja koruja -kurssi, Kädentaitokurssi, Maalauskurssi, Herkkukurssi, Makramee-kurssi, Nukkekotikurssi, Taidemaalarikurssi, Paperiaskartelukurssi, Pienoismallikurssi, Kepparikurssi, Draamaa ja improa -kurssi ja lukuisia kokkikursseja.

Tutustu Pakilan harrastustoimintaan täällä.

Pitäjänmäen seurakunta

Kokkikerhoja, luontokerho ja Olkkari, jossa tarjolla puuhaa ja maksutonta välipalaa.

Tutustu Pitäjänmäen harrastustarjontaan täällä.

Tuomiokirkkoseurakunta

Tuomiokirkkoseurakunnassa on kokkikerho sekä Olkkari, jossa leivotaan, askarrellaan, pelataan, leikitään, skabaillaan, vietetään hartaus, tehdään läksyjä ja syödään välipalaa.

Tutustu Tuomiokirkkoseurakunnan harrastustarjontaan täällä.

Mikaelin seurakunta

Mikaelin seurakunnassa on vaikka mitä hauskaa tekemistä: kokkikerhoja, korukerho, liikkakerho, leikkikerho, sählykerho, taidekerho, kädentaitokerho ja Raamattukerho.

Tutustu Mikaelin seurakunnan harrastustarjontaan täällä.

Roihuvuoren seurakunta

Roihuvuoresta löytyy Kokkikerhoja, Kaakoklubi, Teatterikerho, Sählykerho, Lasten kuoro Kipinä, Tyttöjen tupa ja VarkkaTupa.

Tutustu Roihuvuoren seurakunnan harrastustarjontaan täällä.

Vuosaaren seurakunta

Junnukahvilassa voi pelata ilmakiekkoa, biljardia, pöytäfutista sekä erilaisia lautapelejä ja viettää mukavaa aikaa kavereiden kanssa. Paikalla on aina seurakunnan nuorisotyönohjaaja ja nuoria avustajia. Junnukahvilassa saa myös läksyapua.

Lisäksi kokkikerho ja näytelmäkerho.

Tutustu Vuosaaren harrastustarjontaan täällä.