27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute
Koko Helsinki

Evästeet ja seuranta

16.08.2018, 09:24
Seuraamme sivustomme käyttöä evästeillä ja analytiikalla

Meitä kiinnostaa, mitä luette eniten, kuinka kauan käyntinne kestävät ja se, liittyvätkö jotkin sisällöt yhteen, eli jos kävijä lukee jutun, niin meitä kiinnostaa, mitä muuta sama kävijä on mahdollisesti samalla käynnillä lukenut. Jos siis esimerkiksi luit jutun Tuomioseurakunnan kirkkoherranvaalista ja sitten luit jutun Haagan seurakunnasta, saamme tietää, että joku on lukenut nämä kaksi juttua tässä järjestyksessä. Saamme myös tietää, mistä päin maailmaa olet tullut sivuillemme, noin kaupungin tarkkuudella.

Käytämme näitä tilastotietoja toimintamme ja verkkosivujen kehittämiseen. Meitä ei varsinaisesti kiinnosta, kuka olet, eikä sen selvittäminen ole meille edes mahdollista. Käytämme tähän analysointiin Snoobi Analyticsiä.

Jos haluat, että käyntejäsi ei seurata, käske selaintasi olemaan hyväksymättä evästeet tältä sivustolta, ja asenna jokin javascriptin kieltävä lisäosa selaimeesi ja kiellä kaikki skriptit osoitteesta eu1.snoobi.com. Tämä estää Snoobi Analyticsin kokonaan myös monilla muilla sivustoilla.

Palvelinlokeja (joissa on käyttämäsi internetliittymän IP-osoite ja käyttämäsi selaimen tyyppi ja versio) säilytämme vianetsinnän ja tietoturvan takaamiseksi vuoden ajalta.

Kaikki tietosuojaselosteet