24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute

Toimintaa koululaisille keväällä 2024

Tuomiokirkkoseurakunta

19.01.2023, 16:09 /  päivitetty 09.04.2024, 10:54
Helsingin tuomiokirkkoseurakunnassa on koululaisille leirejä, olkkareita ja kerhoja.

Olkkarit

Olkkarissa leivotaan, askarrellaan, pelataan, leikitään, skabaillaan, vietetään hartaus, tehdään läksyjä ja syödään välipalaa.

Olkkariin voi tulla koko ajaksi tai vaan pistäytymään. Ilmoittautua ei tarvitse, paitsi jos tarvitset erityisruokavalion mukaista välipalaa. Olkkarista lähetetään lapsen mukana henkilötietolomake kotiin täytettäväksi, jotta saadaan mm. huoltajan puhelinnumero, jos kerhossa sattuisi jotain ja huoltajaan tarvitsisi saada yhteys.

• tiistaisin klo 14-16.30 Suomenlinnan kirkon kryptassa (Suomenlinna C 43). Lisätiedot Nanalta.
  • torstaisin klo 14-16 Hyvän toivon kappelilla (Länsisatamankatu 26). Lisätiedot Hannalta.

Koululaisten kerhot

Koululaisille on monenlaisia kerhoja kuten kokkikerhoja, liikuntakerhoja ja kuorokerhoja. Osaa kerhoista vetävät työntekijät ja osaa nuoret kerhonohjaajat. Kerhoilla on omat sivunsa, joista pääset myös ilmoittautumaan kerhoihin. Löydät kerhojen tiedot täältä.

Kevään 2024 ohjelma päivittyy. Koululaisten toiminnasta voi tiedustella seurakunnan nuorisotyöntekijöiltä.