20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Leirikeskukset

15.02.2024, 12:53
Tervetuloa Helsingin seurakuntayhtymän leirikeskuksiin!
Leirikeskuksen laituri

Helsingin seurakuntayhtymän leirikeskukset tarjoavat viihtyisän ympäristön leiri- ja kurssikäyttöön, kokouksiin, virkistystoimintaan tai erilaisiin juhliin. Leirikeskuksissa on majoitus- ja ruokapalveluiden lisäksi kokoustilaa, kappelitila, saunatilat uintimahdollisuuksineen sekä puitteet ulkoiluun.

Kesäkaudella keskukset ovat seurakuntien rippikoulukäytössä, mutta kauden ulkopuolella ne tarjoavat kauniit luonnonläheiset puitteet vesistön äärellä myös seurakuntayhtymän ulkopuolisille käyttäjille.

Korpirauhan leirikeskus Siuntiossa on leirikeskuksista suurin ja yhdessä Lohjan Lohirannan kanssa avoinna ympäri vuoden. Merelliset keskukset Kirkkonummen Porkkalassa ja Itä-Helsingin Leikosaaressa tarjoavat palveluitaan osan vuodesta.