19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Varaa Lauttasaaren kirkon tiloja sähköisesti – sisäänpääsy ovikoodilla!

Lauttasaaren seurakunta

17.09.2022, 16:55 /  päivitetty 28.03.2024, 12:31
Lauttasaaren peruskorjattu kirkko tarjoaa hienot puitteet erilaisiin tapahtumiin kokouksista perhejuhliin.
tilavuokraus lauttasaaressa

Lauttasaaren kirkon tilojen varaus onnistuu nyt helposti uudessa online-varauspalvelussa. (Klikkaa tekstiä). Tilavarausjärjestelmästämme löydät tilojen hinnat, lisätietoja ja vuokrausehdot.

Lauttasaaren seurakunnan jäsenet voivat käyttää kirkon tiloja korvauksetta kaste-, hää- ja muistotilaisuuksissa. Muista tilaisuuksista veloitamme tilavuokraa tilakohtaisen määrittelyn mukaisesti. Kirkon yleisten tilojen ja erilaisten kokoustilojen lisäksi vuokraamme muun muassa kirkon saunatiloja ja liikuntasalia.

Vuokrattavia tiloja

SEURAKUNTASALI (90 hlöä)

• Tilan kuvaus: kaunis korkea sali jossa pöydät 90 hengelle ja metsäinen näkymä ikkunoista. Mikäli kaikki vieraat eivät istu, tilaan mahtuu 150 henkeä.
  • Varusteet: vuokraajan käytössä hyvin varusteltu keittiö, jossa astiasto noin 100 hengelle. Seurakuntasaliin on myös vuokrattavissa pöytäliinoja 10 € / kpl.
  • Kokousvälineet: näyttö 98", äänentoisto, videotykki
  • Sisäänkäynti Kulku kirkon pääovien kautta. Koodilukko on pääoven vieressä kirkon ollessa suljettuna. Esteetön sisäänpääsy. Ajo pääoville Isokaaren R-kioskin kulmalta lähtevää polkua pitkin. Sisäpihalta B-rapun kautta kuljettaessa käytössä on invahissi.
  • Sijainti: Kirkkosalin vieressä, 1krs.

KIRKKOKAHVILA (30 hlöä)

• Huom. kahvila ei ole varattavissa sähköisen varausjärjestelmän kautta; tiedustelut sähköpostilla lauttasaari.srk@evl.fi tai puhelimitse p. 09 2340 4324.
  • Arkisin varattavissa klo 17.30 (perjantaina 14.30) alkaen
  • Tilan kuvaus: Viihtyisä kahvilatila jossa viherkasveja, pieni sohvanurkkaus sekä piano. Mikäli kaikki vieraat eivät istu, tilaan mahtuu 50 henkeä.
  • Varusteet: keittiö ja astiasto
  • Kokousvälineet: näyttö 80” – ilmoitathan etukäteen, jos tarvitset näyttöä
  • Sisäänkäynti kirkon sisäpiha, B-porras. Koodilukko on oven vieressä kirkon ollessa suljettuna.
  • Sijainti: 1. kerros, kahvila sijaitsee suoraan sisäänkäynnistä eteenpäin

KRYPTA (kokous 10 hlöä, juhla 40 hlöä)

• Tilan kuvaus: Rento, monimuotoinen tila omalla sisäänkäynnillä. Tilassa on sohvaryhmät 10 + 5 hengelle, ruokapöytä 8 hengelle ja runsaasti pienempiä pöytäryhmiä; pingis- ja biljardipöytä ym. Tila soveltuu hyvin lasten-, nuorten- tai perhejuhliin tai esim. yritysten tiimipäiviin tai pitkiin kokouksiin.
  • Varusteet: vuokraajan käytössä hyvinvarusteltu keittiö ja kattava astiasto
  • Kokousvälineet: näyttö 80"
  • Sisäänkäynti: Kirkon sisäpihalle tullessa, heti vasemmalla on oma sisäänkäynti, jossa lukee ”Krypta”. Koodilukko oven vieressä kirkon ollessa suljettuna.
  • Sijainti: Kerros -1

KERHOTILAT (MM. LASTEN SYNTÄREILLE) (38 hlöä)

• Tilan kuvaus: Lapsiystävällinen kerhohuoneisto jossa on tilaa temmeltää! Käytössä on sohvaryhmiä, ruokapöytiä ja pienempiä pöytiä.
  • Varusteet: vuokraajan käytössä hyvinvarusteltu keittiö ja astiasto
  • Kokousvälineet: 80" näyttö elokuvien katseluun
  • Sisäänkäynti (koodilukko oven vieressä kirkon ollessa suljettuna): kirkon sisäpihalla, D-porras
  • Sijainti: Kerros 1, ovi oikealla ”Kerhotilat”
  • Hinnoittelusta: Huomioithan, että tilaisuuden luonne vaikuttaa hinnoitteluun.
  • Lasten synttärit: 60 € / 4h lisätunnit á 20 €/h
  • Perhejuhlat (koskee konfirmaatiojuhlia, valmistujaisia, sukukokouksia ja aikuisten syntymäpäiväjuhlia): 200 € / 4h. Lisätunnit á 50 €
KOKOUSTILAT
Etsi ryhmällesi sopivan kokoinen tila oikeanlaisin varustein. Tilan voi varata ja maksaa tilavarausjärjestelmässä. Mikäli tarvitsette laskun, varaus tulisi tehdä sähköpostilla lauttasaari.srk@evl.fi tai puhelimitse p. 09 2340 4324. Voimme toimittaa joko paperilaskun tai sähköisen laskun. Kokoustarjoilut voit tilata samassa yhteydessä. Lisätietoja vuokrattavista kokoustiloista ja kokoustarjoilusta löydät täältä.(Klikkaa tekstiä)

Yleistä vuokrauksesta

TILANVUOKRAUSEHDOT

Tilasta lähtiessä tulee huone jättää samaan kuntoon kuin se oli tullessa, valot sammuttaa ja ovi sulkea.

SISÄÄNPÄÄSY

Avaimia ei ole käytössä vaan vuokraaja saa sisäänpääsykoodin. Lisäksi arkisin klo 10-18 seurakunnan ovet (vastaanotto B-rappu) ovat auki ja paikalla on henkilöstöä joka voi tarvittaessa avustaa.

INTERNET-YHTEYS

Kaikissa tiloissa on maksuton internet-yhteys (wi-fi), joka toimii ilman salasanaa. Myös alakerran tiloissa yhteys riittää esim. etäkokouksiin.

‍Meiltä myös catering ja kokoustarjoilut

Catering tilataan Kirkkokahvilasta tilavarauksen jälkeen. Lisätietoja antaa seurakunnan kokki Pasi Heino. Tiedustelut ja varaukset sähköpostitse: kirkkokahvila.lauttasaari@evl.fi

Juhlatilaisuuksien catering-menut pääseet katsomaan täältä.