02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Lauttasaaren kirkko

Järjestä kokous Lauttasaaren kirkossa – vuokraamme kokoustiloja erilaisiin tarpeisiin

Lauttasaaren seurakunta

26.03.2024, 13:43
Lauttasaaren kirkon tilat ovat vuokrattavissa kokouskäyttöön helposti Asio-varausjärjestelmän kautta. Etsi ryhmällesi sopivan kokoinen tila oikeanlaisin varustein. Kun tilavuokra on maksettu, järjestelmä toimittaa sinulle koodin, jolla pääset sisään Lauttasaaren kirkon tiloihin. Hyvästi hankala avainrumba!
Katajaharju Lauttasaaressa

Vuokrattavat kokoustilat

KATAJAHARJU (16 hlöä)

Tilan kuvaus: Asiallinen kokoustila metsäisellä näkymällä.

- Sisäänkäynti (koodilukko oven vieressä kirkon ollessa suljettuna): kirkon sisäpihalla, D-porras.

- Sijainti: Kerros 2, portaat noustessa vasemmalla ”Kerhotilat”. Kerhotiloihin tullessa, Katajaharju on viimeinen ovi vasemmalla käytävän päässä.

KIRKKOHERRA (12 hlöä, lisätuoleilla max 20 hlöä)

- Tilan kuvaus: Tyylikäs kokoustila jossa 12 hengen neuvottelupöytä.

- Kokousvälineet: mikrofoni, webbikamera, näyttö 80".

- Sisäänkäynti (koodilukko oven vieressä kirkon ollessa suljettuna): kirkon sisäpihalla, B-porras.

- Sijainti: Kerros 2. Ala-aulan vasemmalla sivulla portaita 2.kerrokseen, Kirkkoherra sijaitsee suoraan portaiden yläpäässä.

KIRJASTO (2 hlöä)

- Tilan kuvaus: Rauhallinen, kodikas tila joka sopii erinomaisesti esim. vastaanottokäyttöön.

- Sisäänkäynti (koodilukko pääoven vieressä kirkon ollessa suljettuna): kulku kirkon pääovien kautta. Esteetön sisäänpääsy. Ajo pääoville Isokaaren R-kioskin kulmalta lähtevää polkua pitkin.

- Sijainti: 2. krs. Kirkkosalin aulaan tullessa vasemmalla, aulan päässä olevia portaita ylös (Viitoitus: ”Monitoimitila”).

KOIVUSAARI (6 hlöä)

- Tilan kuvaus: Pieni kokoustila metsäisellä näkymällä.

- Sijainti: Kerros 2, portaat noustessa vasemmalla ”Kerhotilat”. Katajaharju on ensimmäinen ovi vasemmalla Kerhotiloihin tullessa.

KOTKAVUORI (8 hlöä)

- Tilan kuvaus: Pieni kokoustila metsäisellä näkymällä.

- Sijainti: Kerros 1,”Kerhotilat”, kerhotiloihin tullessa, viimeisenä vasemmalla käytävän päässä.

LUOKKAHUONE (20, lisätuoleilla max 25 hlöä)

- Tilan kuvaus: Kryptan vieressä sijaitseva asiallinen kokoustila. Huom. Ikkunaton tila jossa nykyaikainen ilmanvaihto.

- Kokousvälineet: näyttö 80" (ilmoitathan etukäteen jos tarvitset näyttöä).

- Sisäänkäynti (koodilukko oven vieressä kirkon ollessa suljettuna): kirkon sisäpihalle tullessa, heti vasemmalla oma sisäänkäynti jossa lukee ”Krypta”.

- Sijainti: Kerros -1. Luokkahuone sijaitsee Kryptan perällä, keittiön jälkeen.

MYLLYKALLIO (8-14 hlöä)

- Tilan kuvaus: Rento kokoustila, jossa sohvaryhmä 8 hengelle ja lisäistuimia.

- Sijainti: Kerros 1,”Kerhotilat”, kerhotiloihin tullessa oikealla.

SÄRKINIEMI (8 hlöä)

- Tilan kuvaus: Kokoustila metsäisellä näkymällä.

- Kokousvälineet: digital smartboard.

- Sijainti: Kerros 1,”Kerhotilat”, kerhotiloihin tullessa ensimmäinen ovi vasemmalla.

VATTUNIEMI (8-16 hlöä)

- Tilan kuvaus: Viihtyisä tila vapaamuotoisia kokouksia varten (saunan vieressä), jossa mukava 8 hengen sohvaryhmä sekä pöydän ääressä tilaa 8 hengelle, ja avarat näkymät kirkon sisäpihalle. Vattuniemi soveltuu hyvin varattavaksi jos haluatte viettää yhteistä aikaa saunan jälkeen.

- Kokousvälineet: digital smartboard.

- Sijainti: Kerros 2, portaat noustessa vasemmalla ”Kerhotilat”. Kerhotiloihin tullessa oikealla.

VEIJARIVUORI (16 hlöä)

- Tilan kuvaus: Viihtyisä kokoustila, jossa sohvaryhmä 6 – 9 hengelle ja kokouspöytä 8 – 10 hengelle.

- Sijainti: Kerros 1,”Kerhotilat”, kerhotiloihin tullessa oikealla.

Lisätietoja vuokrauksesta

VUOKRAUS ASIO-TILAVARAUSJÄRJESTELMÄN KAUTTA

Lauttasaaren kirkon tilat ovat vuokrattavissa kokouskäyttöön helposti Asio-varausjärjestelmän kautta. Etsi ryhmällesi sopivan kokoinen tila oikeanlaisin varustein. Kun tilavuokra on maksettu, järjestelmä toimittaa sinulle koodin, jolla pääset sisään Lauttasaaren kirkon tiloihin. Sähköisen varausjärjestelmän kautta varattaessa maksun voi suorittaa joko luottokortilla tai verkkopankin kautta.

VUOKRAUS LASKUTUSASIAKKAILLE

Mikäli tarvitsette laskun, varaus tulisi tehdä sähköpostilla lauttasaari.srk@evl.fi tai puhelimitse p. 09 2340 4324. Voimme toimittaa joko paperilaskun tai sähköisen laskun. Kokoustarjoilut voit tilata samassa yhteydessä.

Sähköisestä varausjärjestelmästä saat suuntaa-antavasti tietoa, onko haluamasi tila vapaana.

SISÄÄNPÄÄSY

Avaimia ei ole käytössä vaan vuokraaja saa sisäänpääsykoodin. Lisäksi arkisin klo 10-18 seurakunnan ovet (vastaanotto B-rappu) ovat auki ja paikalla on henkilöstöä joka voi tarvittaessa avustaa.

TILANVUOKRAUSEHDOT

Tilasta lähtiessä tulee huone jättää samaan kuntoon kuin se oli tullessa, valot sammuttaa ja ovi sulkea. Täydelliset tilanvuokrausehdot näet tästä linkistä https://srk.asio.fi/onlinekalenteri/larusrk/guest.php

INTERNET-YHTEYS

Kaikissa tiloissa on maksuton internet-yhteys (wi-fi), joka toimii ilman salasanaa. Myös alakerran tiloissa yhteys riittää esim. etäkokouksiin.

KOKOUSTARJOILU (€/hlö)

Kahvi/tee

3.00 €

Kakkupala/leivos

5.50 €

Pulla

3.00 €

Suolainen piirakka

6.00 €

Kaikki tarjottavat on paikalla leivottu viihtyisässä Kirkkokahvilassamme, jossa on myös tarjolla päivittäin vaihtuva, herkullinen kotiruokalounas klo 11-14 arkipäivisin

Tilavarausjärjestelmästämme löydät tilojen hinnat, lisätietoja ja vuokrausehdot.

Vattuniemi-tila Lauttasaaressa

kokoustila Lauttasaaressa