28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
lapsia

Toimintaa ja tekemistä kouluikäisille

Uutiset

Toimintaan ilmoittaudutaan sähköisen asioinnin kautta. Ilmoittautumislinkit löydät jokaisesta tapahtumasta ja etusivun uutisesta.

Saat ilmoittautumisesta aina kuittaussähköpostin. Tämä ei ole vielä vahvistus osallistumispaikasta, vaan onnistuneesta ilmoittautumisesta. Jos kuittausviesti jää tulematta, ilmoittautuminen ei ole mennyt läpi. Ole silloin yhteydessä seurakuntaan.

Osallistujien paikat arvotaan, mikäli ilmoittautujia on enemmän kuin aloituspaikkoja. Lähetämme kaikille paikan saaneille erillisen sähköpostin. Jonoon jääneille emme lähetä erillistä viestiä muutoin kuin paikan vapauduttua.

Jokaisen toiminnan kohdalla näkyy kaksi hintaa, joista ensimmäinen on ev.lut. kirkkoon kuuluville ja toinen muille. Toimintaamme ovat tervetulleita kaikki, mutta ensisijalla paikkoja jaettaessa ovat Pakilan seurakunnan jäsenet.