27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute

perjantaisin klo 10-12

Kaksi nauravaa nuorta, kuvan päällä värikkäitä Malmin ripari -kaaria

Moi!

Malmin ripari on ikimuistoinen kokemus ja turvallinen paikka, jonne olet tervetullut juuri sellaisena kuin olet. Riparilla olet arvokas osa muiden nuorten kanssa jaettua yhteisöä. Kristinuskosta tai Jumalasta ei tarvitse sen kummemmin ennakkoon tietää, eikä osallistuminen vaadi kuulumista kirkkoon. Pääset vapaasti pohtimaan elämää ja sen pieniä, suuria ihmeitä ja asioita. Uskon kysymysten lisäksi riparilla keskustellaan elämän eri teemoista monipuolisesti muiden samanikäisten kanssa. Voit rauhassa pysähtyä omien ajatustesi äärelle silloin kun itse haluat. Kohtaat kiinnostavia uusia tuttavuuksia ja pääset oppimaan itsestäsi ja ihmisyydestä. Malmin ripari on hauska ja ainutlaatuinen elämys, jonka saat jakaa ihanien ihmisten kanssa. Kokemus, joka kulkee mukanasi lopun elämääsi.