26.04. Onneksi olkoon: Terttu, Teresa, Tessa | Palaute
Kallion kirkko

Etsitkö sopivaa hautajaispaikkaa? - Tilavassa Kallion kirkossa järjestät hautajaiset turvallisesti

14.01.2022, 15:53 /  päivitetty 14.01.2022, 15:56
Kallion kirkossa voi järjestää hautajaisia myös pandemia-aikana.

Ovatko hautajaiset ajankohtaiset? Etsitkö sopivaa hautajaispaikkaa?

Olet tervetullut järjestämään hautajaiset Kallion kirkossa. Normaalisti 900 paikkainen kirkkosali on tilava paikka hautajaisille myös pandemia-aikana. Rajoituksien mukaisesti salissa voi tällä hetkellä olla 30 henkilöä.

Tilan ja hautajaiset voit kätevästi varata sähköisen ajanvarauspalvelun kautta täältä. Otamme varauksen saatuamme yhteyttä kolmen päivän kuluttua varauksesta.

Lisäksi Kallion kirkossa on uurnaholvi, jonne voidaan haudata helsinkiläisiä seurakuntien jäseniä. Uurnaholvin käyttö ei kuitenkaan edellytä hautajaisia Kallion kirkossa. Hautajaiset voivat myös olla Kallion kirkossa, vaikka hautapaikka olisi muualla. Lue lisää uurnaholvista täältä.

Lisätietoa Kallion kirkosta löydät nettisivuillamme.

Lisätietoa hautaamisesta ja hautapaikoista täältä.