19.03. Onneksi olkoon: Juuso, Joose, Josefiina, Jooseppi, Joosef | Palaute
Vuosaaren seurakunta
Vuosaaren seurakunnan kirkko ja Merirasti-kappeli piirrettyinä kuvina sinisellä taustalla. Lisäksi ihmisiä, puita ja viiri jossa lukee Vuosaari.

Vuosaaren seurakunta

Tapahtumat

Kalenteri ja kellosymboli 19.03.2024 klo 12:00 - 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKatukappeli
Kalenteri ja kellosymboli 19.03.2024 klo 13:00 - 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKatukappeli
Kalenteri ja kellosymboli 19.03.2024 klo 13:00 - 15:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliValo
Kalenteri ja kellosymboli 19.03.2024 klo 16:00 - 21:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliValo
Kalenteri ja kellosymboli 19.03.2024 klo 17:00 - 18:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKatukappeli

Uutiset

Yhteisvastuu keskittyy nuorten elämänhallinnan ja mahdollisuuksien parantamiseen

Yhteisvastuu auttaa haavoittuvimmassa asemassa olevia nuoria. Vuonna 2024 kerätyt varat käytetään syrjäytymisvaarassa olevien nuorten ja heidän mahdollisuuksiensa tukemiseen HelsinkiMission, Suomen ev.lut. seurakuntien ja Kirkon Ulkomaanavun avulla. Lue lisää keräyksestä täällä.

Liity joukkoomme!

Olet lämpimästi tervetullut. Meille voit tulla juuri sellaisena kuin olet, sillä juuri sinut on kutsuttu!

Joka viikko sadat ihmiset osallistuvat toimintaamme. Halutessasi olemme mukana elämäsi iloissa ja suruissa, niin arjessa kuin juhlassa.

Liity kirkkoon! Olet lämpimästi tervetullut!

Helsingin tuomiokirkon edustalla pyöräilee iloinen ja hymyilevä pariskunta. Kirkko näkyy taustalla. Teksti: liity kirkkoon.

Apua ja tukea

Diakonia on lähimmäisenrakkaudesta käsin tapahtuvaa ihmisten kohtaamista ja auttamista. Diakoniatyöntekijään voit olla yhteydessä, vaikket kuuluisi kirkkoon.

Ota rohkeasti yhteyttä jos kaipaat kuuntelijaa, olet yksinäinen, toivot että puolestasi rukoillaan tai talous huolettaa. Mietitään yhdessä.

Diakonia on sinua varten, elämän eri tilanteissa – varaa aika verkossa tai puhelimitse

Kuvassa matkapuhelin jonka näytössä näkyy sähköisen ajanvarauksen etusivu

Yhteystietoja‍

Virkatodistukset

Tarvitsetko virkatodistuksen? Voit tilata sen nyt helposti netistä. Virkatodistusta ei saa seurakunnan kirkkoherranvirastosta.

tilaavirkatodistus.fi

Hautajaiset voi varata myös verkossa

Etkö löydä sivuilta etsimääsi?

Me yritämme auttaa. Katso sivuston navigointivinkit täältä.

Vuosaaren seurakunnan historiikki

Vuosaaren seurakunta on jo yli 50 vuotias ja matkaan mahtuu monenmoista. Menneisiin vuosikymmeniin pääset kurkistamaan historiikin myötä.

Vuosaaren seurakunta 50 vuotta – lue historiikki menneistä vuosista täältä.