20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Parantavaa läsnäoloa: Krito kutsuu mukaan sielunhoidolliseen vertaistukiryhmään

Vuosaaren seurakunta

27.03.2023, 22:07 /  päivitetty 20.12.2023, 22:13
Iloisesti naurava nuorehko mies, kriton ja katukappelin tunnukset

Parantavaa läsnäoloa: Krito kutsuu mukaan sielunhoidolliseen vertaistukiryhmään

Krito on sielunhoidollinen vertaisryhmä, johon valmistaudutaan valmiin materiaalin ja kirjoittamisen avulla. Ryhmässä jokainen saa kertoa omasta elämästään ja sen kipukohdista, kuunnella toisia ja rukoilla yhdessä. Kuulluksi ja nähdyksi tuleminen sekä kunnioittava myötätuntoinen kuuntelu ovat ryhmätyöskentelyn keskiössä. Ryhmän prosessiin ja koko sen matkaan sitoudutaan ensimmäisen kerran jälkeen. Ryhmiä ohjaavat koulutetut vapaaehtoiset ryhmänohjaajat pastori Antti Pesosen ohjauksessa. Osallistuminen materiaaleineen maksaa noin 40e.

Kiinnostuitko? Kysy lisää kritosta ja ilmoita kiinnostuksesi alkavaan ryhmään: 050 406 0039, antti-pekka.pesonen@evl.fi.

Kiinnostuneet haastatellaan ennen ryhmän alkua. Ryhmään otetaan rajallinen määrä osallistujia.