26.04. Onneksi olkoon: Terttu, Teresa, Tessa | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Meidän perheen loma | Tuettu vertaisloma perheille liikuntakeskus Pajulahdessa

02.02.2023, 10:56
Lähde mukaan virkistymään Vuosaaren ja Mikaelin seurakuntien sekä Maaseudun terveys- ja lomahuolto ry:n järjestämälle tuetulle lomalle Nastolaan 11.–16.6.2023.
Kuvia liikuntakeskus Pajulahdesta: uimaranta, sauna, uima-allas, kajakkeja.

Tuettu vertaisloma perheille liikuntakeskus Pajulahdessa

Loma on suunnattu perheille. Loman omavastuuosuus on 10e/vrk aikuisilta ja 17 vuotta täyttäneiltä. Omavastuuta ei peritä alle 17-vuotiailta. Mukaan mahtuu 10 perhettä. Lopullisen päätöksen tuetusta lomasta tekee MTLH.

Pajulahti sijaitsee itäisessä Lahdessa, noin 20 minuutin ajomatkan päässä kaupungin keskustasta. Liikuntakeskus Pajulahden verkkosivuille voit kurkistaa täällä.

Lomaan sisältyy täysihoito, majoitus kahden hengen huoneessa tai perhelomilla perhekoon mukaisissa huoneissa/huoneistoissa, ryhmäkohtainen ohjelma, yleinen vapaa-ajanohjelma, lomapaikan allasosaston ja kuntosalin käyttö. Perhelomalla 1–4 vuotiaiden lastenhoito (4 x 2 h).

Lomalle on järjestetty yhteinen maksuton bussikuljetus. Tästä tieto lähtijöille myöhemmin.

Hakeminen:

Hakulomakkeita saa molempien seurakuntien diakoneilta. Hakemuksen voi täyttää myös sähköisesti.

Linkki sähköiseen hakemukseen.

Paperisen hakemuksen palautus osoitteeseen Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry., Ruoholahdenkatu 8, 00180 Helsinki. Kirjaathan hakemukseen tiedon, että haet lomalle ”Vertaisloma lapsiperheille, Vuosaaren srk”.

Hakuaika päättyy 11.3.2023. Myönteisistä lomatukipäätöksistä ilmoitetaan lomatuen saajalle noin kaksi kuukautta ennen loman alkamispäivää.

Lisätietoja:

Vuosaaren seurakunnan johtava diakoniatyöntekijä Tuula Mäkinen