20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Lasten ja perheiden toiminnassa pyhä ja arki kohtaavat

Vuosaaren seurakunta

10.02.2022, 15:11 /  päivitetty 05.04.2024, 11:24
Veikeä pieni lapsi syö muroja.

Lasten ja perheiden toiminta on leppoisaa ja mukavaa yhdessäoloa, jossa haluamme tarjota hyviä hetkiä lapsille ja heidän perheilleen. Tule mukaan hengähtämään hetkeksi, iloitsemaan yhteisestä tekemisestä, syömään tai kahvittelemaan, tutustumaan uusiin ihmisiin, ja löytämään ehkä uusia ystäviäkin.

Me olemme täällä juuri sinua varten!

Perhekerhoissa on yhteistä tekemistä ja murua rinnan alle

Perhekerho on perheiden kohtaamispaikka, missä on leppoisaa yhdessäoloa, pientä ohjattua toimintaa, kuten askartelua, liikuntaa ja lauleskelua, sekä pientä tarjoilua.

Tulevat perhekerhot alla.

Tapahtumaa klikkaamalla lisätietoa tilaisuudesta.

Monenlaista mukavaa tapahtumaa lapsille ja perheille

Kausittain tapahtuu aina monenlaista mukavaa, PopUpataan jonkun aihepiirin muodossa tai vietetään eri juhlapyhiä. Kurkista tarkemmin tapahtumalinkistä mitä on luvassa ja tule mukaan!

Tulevat lasten ja perheiden tapahtumat.

Tilaisuutta klikkaamalla lisätietoja tapahtumasta.

Körö körö kirkkoon!

Perhekirkoissa otetaan huomioon erityisesti perheen pienimmät, mutta mukaan mahtuvat kaikki aina vauvasta vaariin! Köröttele kirkkoon leppoisaan kirkkohetkeen, jossa mukana on monia lasten ja perheiden toiminnasta tuttuja.

Seuraavat perhekirkot.

Jos alla oleva listaus on tyhjä, tulevia perhekirkkoja ei ole vielä tapahtumalalenterissa.

Tilaisuutta klikkaamalla lisätietoja tapahtumasta.

Muskari on musiikin iloa lapsille

Muskarissa lauletaan, soitetaan ja liikutaan yhdessä musiikista nauttien. Ryhmiä on eri ikäisille lapsille ikätaso huomioon ottaen. Joissakin ryhmissä mukaan pääsevät myös vanhemmat! Muskareihin ilmoittaudutaan etukäteen, ilmoittautuminen seuraavan syksyn ryhmiin avataan aina keväällä.

Lisätietoa ja haku Muskareihin täällä, voit myös kysyä muskariohjaaja Päiviltä:

Sinustako Valonsäde?

Lastenkuoro Valonsäteet kutsuu mukaan musiikista innostuneita eskareita ja koululaisia. Iloitaan yhdessä musiikista ja opitaan uutta. Näissä hyvän mielen ryhmissä on kivaa, oppii uusia lauluja ja leikkejä sekä saa uusia kavereita! Erityistaitoja ei tarvita, tärkeintä on, että tykkäät musiikista ja laulamisesta. Ohjaajina seurakunnan kanttorit. Tule valonsäteeksi ja mukaan loistavaan joukkoon! Ilmoittautuminen ja lisätiedot kanttoreilta.

Jänöjen päiväkerho

Jänöjen päiväkerho on 2–4 vuotiaiden lasten kerho, jossa leikitään, ulkoillaan, lauletaan, liikutaan ja puuhataan ohjatusti yhdessä. Tutustumme myös kristilliseen perinteeseen lapsen maailmasta käsin. Kerho on maksuton ja siihen voi osallistua 1–2 päivänä viikossa. Kerhoon on ilmoittautuminen ennen kauden alkua.

Haku syyskaudella 2024 alkaviin kerhoihin on huhtikuussa – lue lisää täällä.