25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Kouluikäisten junnukahvila on kavereita, pelailua ja mukavaa tekemistä

05.01.2022, 12:14 /  päivitetty 02.02.2022, 18:03
Tule mukaan rentoon ja turvalliseen Junnukahvilaan! Junnukahvila on 1–6 luokkalaisten oma iltapäivä Valon viihtyisissä tiloissa.
Iloinen naurava tyttö joka leikkii pahvilaatikoilla.

Kahvilassa on tarjolla pientä purtavaa välipalan muodossa ja paljon mukavaa puuhaa: voit pelata ilmakiekkoa, biljardia, pöytäfutista sekä erilaisia lautapelejä ja viettää aikaa kavereiden kanssa. Joskus ohjelmassa on myös ohjattua askartelua tai kokkausta.

Junnukahvilassa saat olla rennosti oma itsesi. Voit myös tehdä läksyjä ja saada niihin tarvittaessa apua aikuiselta, paikalla on aina seurakunnan nuorisotyönohjaaja.

Kahvilassa on myös mahdollisuus pienten herkkujen ostoon kahvilan kanttiinista.

Kahvila on avoin kerho, etukäteen ei tarvitse ilmoittautua.

Junnukahvila koululaisille maanantaisin Valossa klo 15–17.

‍Sijainti: Valo, Palvelukeskus Albatross, 1. kerros, Kahvikuja 3, 00980 Helsinki

Tulevat junnukahvilat

‍Seuraavat Junnukahvilat näet tästä alta olevasta listasta. Jos lista on tyhjä, kahvilatoiminta on juuri nyt tauolla.

Lisätietoja Junnukahvilasta: