19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Huojenna mieltäsi, me olemme täällä sinua varten | Keskusteluapua ja kohtaamista

14.03.2020, 04:31 /  päivitetty 24.06.2021, 23:02
Otathan yhteyttä jos kaipaat kuuntelijaa, olet yksinäinen, toivot että puolestasi rukoillaan tai taloustilanteesi huolettaa. Mietitään yhdessä.
Käsi joka pitelee pientä lappua, lapussa lukee toivo.

Keskusteluapua Vuosaaren seurakunnan työntekijöiden kanssa

Jos kaipaat keskusteluapua, voit olla yhteydessä päivystävään pappiin tai diakoniin, yhteystiedot alla.

Päivystävän papin ja diakoniatyöntekijän kanssa voi jo hetken purkaa elämäntilannetta ja sitten varata rauhallisen ajan mahdollista lisäkeskustelua ja selvittelyä varten. Ajan diakonille voi varata nyt myös verkossa.

Ota rohkeasti yhteyttä jos kaipaat kuuntelijaa, olet yksinäinen, toivot että puolestasi rukoillaan tai talous huolettaa. Mietitään yhdessä. Seurakunta on sinua varten, elämän eri tilanteissa.

Kirkon keskusteluapu – Palveleva puhelin 0400 22 11 80

Kirkon keskusteluapu on sinua varten, kun kaipaat kuuntelijaa. Päivystäjät ovat vaitiolovelvollisia koulutettuja vapaaehtoisia ja kirkon työntekijöitä.

Palveleva puhelin 0400 22 11 80, avoinna joka ilta klo 18–24.

Operaattori veloittaa puhelusta liittymäsopimuksesi mukaisen hinnan (pvm/mpm).

Kirkon Keskusteluavulla on tarjolla myös Palvelva Chat, Palveleva Kirje ja Palveleva Netti.