25.10. Onneksi olkoon: Sointu | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Virtaa ja voimia arkeen – hyvinvointiryhmässä vinkkejä, vertaistukea ja välineitä kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin

Vuosaaren seurakunta

21.06.2023, 18:17 /  päivitetty 29.07.2024, 21:15
Turkoosi lautanen, jonka päällä teksti: virtaa ja voimia arkeen

Pohditko omaa hyvinvointiasi ja arkisia voimavarojasi? Kaipaatko virtaa ja iloa päiviisi? Virtaa ja voimia arkeen hyvinvointiryhmästä voit saada vinkkejä, vertaistukea ja välineitä kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin, merkitykselliseen elämään ja itsestä huolehtimiseen liittyvissä kysymyksissä. Voit myös itse jakaa kokemuksiasi toisten ryhmäläisten kanssa. Iltojen teemojen valinnassa otetaan huomioon mahdollisuuksien mukaan myös ryhmäläisten toiveita.

Ryhmää ohjaa terveydenhoitaja, THM Marja Lindholm.

Ryhmässä on rajoitetusti paikkoja. Jos ryhmä kiinnostaa ja haluat sitoutua ryhmäkertoihin, ilmoittaudu 6.9.2024 mennessä diakoniatyöntekijä Eija Keinäselle: eija.keinanen@evl.fi, 09 2340 6541.

Tervetuloa mukaan!

Tulevien iltojen päivämäärät ja aiheet näet alla olevasta tapahtumalistauksesta.

J‍os alla oleva tapahtumalistaus on tyhjä, tilaisuudet ovat tauolla.

Tapahtumalistaus