24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Vuosaaren kirkkosalit vuokrattavissa konsertteihin

07.11.2019, 16:34
Vuosaaren seurakunnan tiloja vuokrataan myös konsertteihin.
kuva Vuosaaren kirkon kirkkosalista, kanttori soittaa pianoa jonka pinnasta heijastuu kirkon alttaritaulun kuva ja alttarikynttilät

Konserttitilojen varaaminen

Kirkkosali varataan ja vuokrataan konserttikäyttöön aina yhdessä kanttorien kanssa.

Tilatiedustelut seurakunnan toimiston ja kanttoreiden kautta:

Kirkkosalien vuokrat

Kirkkosalin vuokra määräytyy alla olevan hinnaston mukaan. Hintoihin lisätään alv.

Hinnat oikeuttavat salin käyttöön neljäksi tunniksi (sisältäen esityöt, tilaisuuden ja jälkityöt). Ylimenevältä ajalta perimme 50 e/h + alv.

Vuosaaren kirkko, kirkkosali

• maksimi henkilömäärä 300–400 henkilöä
  • tilavuokra 350 e

Katukappeli

• maksimi henkilömäärä 30 henkilöä
  • tilavuokra 75 e

Tilaisuuden järjestäjän vastuut

Tilaisuuden järjestäjä huolehtii, että tilaisuuden ohjelma on kirkkoon sopiva. Tilaisuuteen liittyvät järjestelyt on sovittava vähintään viikkoa ennen pääsuntion kanssa. Tilaisuuden järjestäjä vastaa tilaisuuden tiedotuksesta. Lippuja tilaisuuteen voi myydä haluamallaan hinnalla. Lisäksi tilaisuuden järjestäjä vastaa verovelvollisuudesta ja sopimuksista Teoston kanssa.

Tilavarauksen peruutusehdot

Jos tilaisuus ei toteudukaan, on varaus peruttava seuraavien määräaikojen kuluessa:

• Joulukonsertit lokakuun alkuun mennessä.
  • Pääsiäisen tilaisuudet kaksi kuukautta ennen palmusunnuntaita.
  • Kesän tilaisuudet huhtikuun alkuun mennessä.
  • Muiden tilaisuuksien osalta peruutus tulee tehdä 1 kk ennen tilaisuutta.

Myöhästyneestä peruutuksesta veloitamme 50 % vuokrahinnasta.

Peruuttamatta jääneestä varauksesta perimme koko vuokrasumman.

Tarjoilut

Seurakunnalla ei ole velvollisuutta hyväksyä konserttiin liitettäväksi tarjoilua. Jos tilaisuuden järjestäjän kanssa sovitaan tarjoilusta, veloitetaan seurakuntasalin vuokra erikseen voimassaolevan hinnaston mukaan. Tilaisuuden järjestäjä vastaa itse tarjoilun järjestämisestä.

Pyrotekniikka

Pyrotekniikan käyttö kirkkosaleissa on kielletty.