25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Vuosaaren seurakunta

Etkö löydä sivuilta etsimääsi? Katso nettisivun navigointivinkit

27.08.2019, 18:04

Joskus tieto sivuilla on mutkan takana, mutta ei hätää, vinkkaamme täällä keinoja joita voit kokeilla etsimäsi löytämiseksi. Toivottavasti ohjeista on apua. Kuvakaappaukset ovat tietokoneen ruudulta, mutta samat lainalaisuudet toimivat myös mobiilissa.

Palvelut ja yhteystiedot valikko

Oikeassa yläreunassa oleva Palvelut ja yhteystiedot avaa valikon, josta löydät eri palvelujen, elämänvaiheiden, ikäryhmien ja juhlapyhien alasivut.

Aloita klikkaamalla valikko auki.

Mitä miltäkin sivulta löytyy?

Avautunut valikko näyttää kutakuinkin tältä. On mahdollista että väliotsikoinnit välillä muuttuvat, mutta pääosin ne säilyvät tällaisina.

Yläotsikoiden alta löydät eri toimintamuotojen, ikäryhmien, toimitusten ja juhlapyhien sivut.

Kirkkosymbolin takana kaikkien seurakuntien ja kirkkojen sivut

Oikeassa yläkulmassa olevaa kirkkosymbolia klikkaamalla avautuu valikko josta pääset eri seurakuntien, kirkkojen tai muiden paikkojen sivuille.

Palataksesi takaisin Vuosaaren seurakunnan sivulle josta löydät toiminnan ja uutiset, klikkaa Vuosaaren seurakunta sivua.

Voit käyttää myös hakupalvelua

Sivun oikealla ylimmäisenä on suurennuslasi kuvake. Klikkaamalla sitä aukeaa sen vasemmalle puolelle haku, johon voit kirjoittaa hakusanan, esim. lapset, messu, junnut, kerho, ruokailu, messu, rippikoulu jne. Kirjoitettuasi hakusanan paina Enter näppäintä (mobiilissa Hae näppäin ilmestyy haun viereen).

Sivuston vasempaan reunaan ilmestyy silloin hakuvalikko, ja kirjoittamasi hakusanan tulokset sen oikealle puolelle (mobiilissa hakuvalikon alle).

Tällä sivulla voit vielä halutessasi tarkentaa hakua, voit hakea aihepiiristä olevaa kaikkea tietoa sivustolta, tai vain tapahtumia, uutisia, artikkeleita tai yhteystietoja. Haluamasi rajausten jälkeen paina sinistä Hae ruutua.