26.04. Onneksi olkoon: Terttu, Teresa, Tessa | Palaute
Vuosaaren kirkko

Osallistu Vuosaaren jumalanpalveluksiin verkossa

26.01.2021, 21:30 /  päivitetty 21.03.2021, 21:17
Osallistu Vuosaaren seurakunnan jumalanpalvelukseen verkossa seurakunnan Facebook sivulla.
Nainen istuu nojatuolissa ja katselee padilta jumalanpalvelusta Vuosaaren kirkosta

Osallistu jumalanpalvelukseen tai Kuninkaan iltaan verkossa

Osallistu Vuosaaren seurakunnan jumalanpalvelukseen verkossa seurakunnan Facebook sivulla sunnuntaisin kello 11. Jumalanpalvelus Vuosaaren kirkosta lähetetään suoratoistona. Jumalanpalvelusta voi seurata myös kirjautumatta Facebookiin.

Ensiesityksen jälkeen lähetykset ovat Facebookissa katsottavissa kahden viikon ajan.

Myös kevään Kuninkaan illat lähetetään suoratoistona. Lisää Kuninkaan iltojen lähetyksistä voit lukea täällä. Tulevat illat näkyvät myös alla olevassa tapahtumalistauksessa.

Tarvitsetko ohjeita, miten osallistua tilaisuuksiin seurakunnan Facebook sivulla? Kurkista tänne.

‍Seuraavat tulossa olevat tilaisuudet Vuosaaren kirkosta

Ehtoolliselle kokoontumisrajoitusten sallimissa rajoissa

Kokoontumisrajoitukset ovat rajoittaneet mahdollisuuksia ehtoollisen viettoon. Tilanteen pitkittyessä pyrimme järjestämään mahdollisuuden ehtoollisen viettoon kokoontumisrajoitusten sallimissa puitteissa.

Ehtoollishartauksia vietetään voimassaolevien kokoontumisrajoitusten mukaisesti. Tilaisuuksiin ei ole ennakkoilmoittautumista. Kokoontumisrajoitusten muutokset voivat vaikuttaa ehtoollishartauksiin.

Tulkaa minun luokseni te kaikki työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon.

Alla olevasta listauksesta näet tulevat ehtoollishartaudet. Mikäli tilaisuuksia ei ole listattu, ei ehtoollishartauksia toistaiseksi järjestetä.

Kirkko avoinna hiljentymistä varten

Vuosaaren kirkko on avoinna hiljentymistä varten. Kirkkosaliin tai Marielunkin kappeliin voi tulla hiljentymään. Huolehdithan osaltasi yhteisestä turvallisuudesta.

Missä olemmekin, Jumala on luvannut olla kanssamme.

Heittäkää kaikki murheenne hänen kannettavakseen, sillä hän pitää teistä huolen. 1. Piet. 5:7

Alta olevasta tapahtumalistauksesta näet tulevat kirkon aukiolot. Pääsääntöisesti kirkko on avoinna arkisin ma–pe klo 12–14, ellei koronatilanne sitä estä.