20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Vartiokylän kirkko

Vartiokylän kirkon iltapäiväkerho lukuvuonna 2023-2024

26.03.2022, 12:16 /  päivitetty 28.02.2023, 15:31
Haku koululaisten iltapäiväkerhoihin on käynnissä 6.3.-1.5.2023 välisenä aikana. Vartiokylän kirkon ip-kerhoon haetaan Helsingin kaupungin lomakkeilla.
Lapsi ja reppu

Pidämme Vartiokylän kirkolla koululaisten iltapäiväkerhoa joka arkikoulupäivä. Iltapäiväkerho on suunnattu 1.-2.luokkalaisille koulupäivän jatkeeksi.

Iltapäiväkerho on lapsen vapaa-aikaa ja se näkyy myös toiminnassamme. Syömme yhdessä välipalan, teemme läksyjä ja panostamme yhdessä kavereiden kanssa leikkimiseen ja ulkoiluun. Käytössämme on kirkon liikuntasali, lasten kerhotilat ja upea takapihamme. Järjestämme ohjattua toimintaa lapsien mielenkiintojen mukaan. Tavoitteena on, että lapsen perheellä on hyvä ja rauhallinen mieli iltapäivisin, lapsi on hyvässä ja turvallisessa paikassa iltapäivän. Iltapäiväkerhossamme lasten kanssa toimivat koulutetut ja kokeneet lastenohjaajamme.

Vartiokylän kirkon ip-kerhossa voi olla klo 16 asti. Lapsi lähtee sitten sovitusti itse kotiin tai hänet haetaan. Kerhomme kuukausimaksu on 100€/kk. Vartiokylän koulun siirtyessä väistötiloihin Puotilaan, haemme lapset koululta kävellen iltapäiväkerhoon.

Toimimme palveluntuottajana Helsingin kaupungille. Toimintaan hakeudutaan siis Helsingin kaupungin järjestelmän kautta, emme voi itse antaa päätöksiä paikoista. Toimintamme on tunnustuksetonta ja siten meille ovat tervetulleita myös lapset, jotka eivät kuulu evankelis-luterilaiseen kirkkoon. Paikkoja ei jaeta ilmoittautumisjärjestyksessä. Tärkeää on kuitenkin jättää hakemus hakuajanpuitteissa. Myöhässä tulleet hakemukset käsitellään vasta elokuussa.

Kurkkaa tarkemmat tiedot täältä ja täytä hakemus ajoissa.

O‍ta yhteys lastenohjaajiimme, jos haluat käydä tutustumassa iltapäiväkerhoomme tai sinulla on kysymyksiä siihen liittyen. Tavoitat lastenohjaamme arkisin klo 8-16 p. 050-380 1961