29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Vartiokylän kirkko

Nuorten perjantai Basement Vartiokylän kirkolla

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli26.04.2024 klo 19:00 - 22:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliVartiokylän kirkko, Kiviportintie 5, 00950 Helsinki

Perjantai, eikä mitään tekemistä?

Nuorten ikioma perjantai-illan kahvila Perjantai Basementiin ovat tervetulleita rippikouluikäiset ja sitä vanhemmat nuoret. Illan aikana voit pelailla erilaisia lautapelejä, bilistä tai vaikkapa pöytäfudista. Hyvät pelit uusien kavereiden kanssa saatat saada aikaiseksi liikuntasalissa, jossa pyörii isompi ja pienempi pallo perjantain iloksi.

Perjantain Basement tunnetaan myös nimellä Peba. Siellä on tarjolla kahvia, teetä ja usein miten pientä purtavaa. Ilta sujuu mukavasti myös sohvilla hengaillen ja iltaan sopii tulla yksin tai kavereiden kanssa. Basementin aikana on mahdollisuus hiljentyä hartauteen ja joskus siellä saatat päästä laulamaan muiden nuorten kanssa.

Tule siis poikkeen tai vietä Basementissa vaikka koko ilta. Perjantai Basement on avoinna Vartiokylän kirkolla perjantaisin klo 19-22 syys- ja kevätkaudella.

HUOM! Pitkäperjantaina 29.3. ei ole Basementia.

Katso muut poikkeukset nettisivuilta ja seuraa ajankohtaisia uutisia toiminnasta Instagramista: @mikaelin_nuoret

Nähdään pian!

- Perjantai Basementin ohjaajat