29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Vartiokylän kirkko

Piilosilla-perhemessu ja puuhapäivä Vartiokylän kirkossa

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli05.05.2024 klo 10:00 - 11:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliVartiokylän kirkko, Kiviportintie 5, 00950 Helsinki

Yksi, kaksi, kolme, neljä… Saa tulla etsimään!

Mihinköhän Mää-lammas on mennyt piiloon? Perhemessussa hiljennytään ja lauletaan yhdessä lapsikuoro Kristallien kanssa. Messussa mukana ovat pastorit Jenni Kahenvirta ja Piia Kontio, lastenohjaajat Riitta Haikonen ja Susanna Stendahl sekä kanttori Maria Aaltonen. Puuhapäivässä ovat lisäksi lastenohjaajat Teija Karvinen ja Jouni Uimonen.

Tule tekemään messua: Pienet ja isot kirkkovieraat voivat valita itselleen tehtäviä jumalanpalveluksessa. Jos haluat vaikkapa soittaa kirkonkelloja tai taluttaa Pontus-aasin keräämään kolehtia, tule paikalle viimeistään 15 minuuttia ennen messun alkua. Messun jälkeen on tarjolla välipalaa ja puuhailua.

Messun jälkeen pääsee mm. pomppimaan pomppulinnassa ja temppuilemaan liikuntasalissa, askartelemaan oman rukoustaulun sekä tekemään kuvasuunnistusta kirkon takapihalla. Kuvasuunnistuksen jälkeen on luvassa herkkupalkinto Karkkikiskalta.

Järjestäjä: Helsingin Mikaelin seurakunta