27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute

Tuomiokirkkoseurakunta

26.03.2024, 16:56
Kämmeniä päällekkäin

Tuomiokirkkoseurakunta järjestää kesäkuussa 1.-2. –luokkalaisille kaksi päiväleiriä eli Wipinä-viikot Hyvän toivon kappelissa (Länsisatamankatu 28) ensimmäisten lomaviikkojen ajaksi. Wipinöillä lapset pääsevät viettämään aikaa kavereiden seurassa ja turvallisten aikuisten läsnäolossa. Mukana Wipinöillä on myös nuoria, joita lapset voivat pyytää mukaan pelailemaan ja touhuamaan.

Wipinä-viikoilla lapsille on monipuolisesti erilaista ohjelmaa kappelilla sekä retkien merkeissä klo 9-15 välisenä aikana. Wipinä-viikoilla lapset pääsevät liikkumaan, leikkimään, askartelemaan ja ulkoilemaan. Päivän aikana lapsille on myös hiljentymishetki ja mahdollisuus levolle.

Kummallakin Wipinä-viikolla teemme muutamia retkiä, joista löydät tarkempaa tietoa viikon ohjelman kohdalta.

Wipinä-viikkon hinta on 80€/viikko ja siihen sisältyy retkien sisäänpääsyliput välipalat sekä torstaipäivän lounaan retkikohteessa. Lapsi voi ilmoittautua yhdelle valitsemalleen viikolle tai molemmille viikoille.

Ilmoittautuminen on auki 27.3 - 30.4.2024

TÄSTÄ ilmoittautumiseen