30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute

Virittäydy vappuun seurakunnan tapahtumissa!

Seurakunnat

17.04.2024, 13:55 /  päivitetty 18.04.2024, 10:49
Vappuherkkuja lautasella, simaa laseissa ja serpentiiniä

Helsingin seurakunnat järjestävät valloittavia vapputapahtumia. Osa tapahtumista on jo muutama päivä ennen vappua, joten kevään kohokohtaan pääsee virittäytymään hyvissä ajoin.

Iloisista tapahtumista löytyy jokaiselle jotakin. On musiikkia, tanssia, myyjäiset, talutusratsastusta ja tietenkin ilmapalloja, arpajaisia, ongintaa, kasvomaalausta ja vaikka mitä. Nautitaan luonnollisesti siman ja munkkien kera ja niitä voi monelta kirkolta ostaa myös mukaan.

Munkkivuoressa arvuutellaan munkkivuorta ja esimerkiksi Kalliossa iloitellaan vappumusiikista kanttorien kanssa. Niin ja Pitäjänmäessä pääsee vappunyyttäreille!

Eli jokaiselle jotakin! Sisäänpääsy on maksuton ja myyntituotoilla kerrytetään Yhteisvastuukeräyksen kassaa. Tervetuloa kaikenikäisille!

Tapahtumat löydät tästä listauksesta.