12.05. Onneksi olkoon: Lotta | Palaute

Koronarajoitukset Herttoniemen seurakunnan toiminnassa 25.8. saakka

27.11.2020, 17:09 /  päivitetty 30.07.2021, 11:57
Kuvassa kasvomaski puisen ristin päällä

Herttoniemen seurakunta noudattaa hiippakunnan ja Helsingin seurakuntayhtymän ohjeita koronarajoituksissa. Pyydämme toistaiseksi käyttämään maskeja sisätilaisuuksissa ja huolehtimaan edelleen käsihygieniasta.

Jumalanpalvelukset

Messuihin voi osallistua paikan päällä noin 2 metrin turvavälit huomioiden.

Katso lisätietoja Tapahtumakalenterista.

Voit seurata verkkojumalanpalveluksia kotoa käsin myös kesällä. Katso lisätietoja TÄÄLTÄ.

Tapahtumat ja konsertit

Myös konsertteihin ja muihin tapahtumiin voi osallistua turvaväleillä 15.6.-25.8.

Kesän tapahtumat löydät Tapahtumakalenteristamme.

Viikkotoiminta

Kaikki viikkotoiminta on kesätauolla!

Ruokailu ja elintarvikejakelu

Ruokajakeluja kasseina tai takeaway-valmisannoksina pyritään jatkamaan normaalisti. Myllypuron elintarvikejakelu toimii turvaohjeiden mukaisesti.

Ajantasaiset tiedot auki olevista jakopaikoista löytyvät ruoka-apu.fi sivustolta.

Diakonian ajanvaraus

Seurakunnan diakoniatyöntekijöiden puheille pääsee varaamalla ajan puhelimitse ma klo 13-14 ja ke klo 9-10 numerosta 09 2340 3344.

Voit ottaa yhteyttä diakoniin kaikenlaisissa hankalissa elämäntilanteissa, niin taloudellisissa kuin henkisissäkin. Myös pappimme auttavat mielellään, jos elämää on vaikeaa jaksaa.

Kirkolliset toimitukset

Tilamme ovat käytettävissä kaikkiin kirkollisiin toimituksiin. -Tilaisuuksissa ja kirkollisissa toimituksissa sisätiloissa voi olla läsnä Kulosaaren kirkossa noin 14 henkeä ja Myllypuron kirkossa 25 henkeä. Seurakunnan työntekijöitä ei lasketa tähän lukumäärään.

Pappimme eivät tällä hetkellä vieraile kodeissa eivätkä osallistu muistotilaisuuksiin tai kaste- ja hääjuhliin. Toimituksia voidaan järjestää myös ulkotiloissa.