18.05. Onneksi olkoon: Erkki, Eero, Eerika, Eerik, Erkka, Eerikki | Palaute

Tule mukaan Pitäjänmäen seurakunnan kesäretkille

Pitäjänmäen seurakunta

03.05.2024, 11:33 /  päivitetty 03.05.2024, 11:41
Kesäretkille ilmoittautuminen on parhaillaan käynnissä. Varaa paikkasi pian.
Mustasaaren toimintakeskus, terassi ja piha-aluetta kauniina kesäpäivänä.

Kouluikäisten ja perheiden retki Tykkimäen huvipuistoon Kouvolaan tiistaina 4.6.2024

Lähtö Pitäjänmäen kirkolta (Turkismiehenkuja 4) klo 10, paluu noin klo 19. Hinta 50 € sisältää kuljetukset, rannekkeen ja aterian sekä vakuutuksen. Alle 10-vuotias tarvitsee mukaan oman aikuisen.

Mukana Tuula Pitkänen, Sari Lippojoki ja joukko mukavia kerhonohjaajia. Lisätietoja Sari Lippojoelta, p. 040 5484 566.

Ilmoittautumiset TÄSTÄ.

Retki Raumalle torstaina 6.6.2024

Kiertoajelulla mm. Kiikartorni, Pyhän Ristin kirkko, Vanha Rauma ja hyvää ruokaa sekä matkanjohtajan palvelut.

Lähtö klo 8 Pitäjänmäen kirkolta (Turkismiehenkuja 4) ja paluu viimeistään klo 21 samaan paikkaan.

Retken hinta 60 €. Ilmoittautumiset Pitäjänmäen seurakuntatoimistoon keskiviikkoon 22.5. mennessä, p. 09 2340 5600 (ti, pe klo 12-15, ke klo 13-16), pitajanmaki.srk@evl.fi

Tarkemmat tiedustelut matkanjohtaja pastori Haka Kekäläiseltä, p. 040 582 9891.

Perheiden kesäretki Mustasaareen perjantaina 7.6.2024

Pitäjänmäen seurakunnan perheiden toiminnan yhteinen kesäretki Mustasaaren toimintakeskukseen.

Retken osallistumismaksu on 12 € / aikuinen ja mukana tuleva lapsi/lapset. Osallistumismaksu sisältää lauttamaksut, ohjelman, tapaturmavakuutuksen, aikuisille pullan kahvin/teen kera ja lapsille mehujäätelön.

Voit ottaa retkelle mukaan suolaista evästä. Mustasaaresta löytyy grillikatos, mikro eväiden lämmittämiseen ja lisäksi kanttiini, josta voi ostaa sekä voileipiä että lounasta (lounaan hinta on 13 euroa/aikuinen). Muista pakata myös tuulenkestävää ja säänmukaista vaatetusta, meren äärellä on yleensä hieman viileämpää.

Retkellä vietämme yhteisen hartaus- ja lauluhetken tunnelmallisessa kappelissa sekä vietämme yhteistä aikaa mm. leikkipuistossa ja/tai luontopolulla. Mukana ovat varhaiskasvatuksen tiimissä Sanna, Anna ja Sari.

Ilmoittautumisaika on ke 1.5.-pe 24.5. ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Retkimaksu maksetaan suoraan jo ilmoittautuessa (emme palauta maksua äkillisissä peruutustapauksissa). Ilmoittautumislomakkeelle TÄSTÄ. Jos teiltä lähtee retkelle 2 aikuista niin muistakaa täyttää ilmoittautumislomake erikseen toisesta aikuisesta. Lisää -toiminnolla lisätään vain alaikäiset.

Tulethan ajoissa eli noin klo 9.45 lauttalaiturille, os. Hiekkarannantie 3. Lautta lähtee klo 10.00, ja paluulauttamme saapuu takaisin mantereelle klo 14.00. Halutessa perhe voi jäädä myöhempäänkin viettämään aikaa Mustasaareen.

Lue lisätietoa läpi koululaisten kesäloman avoinna olevasta Mustasaaren toimintakeskuksesta TÄSTÄ.

Lisätietoja varhaiskasvatuksen ohjaaja Sanna Yli-Koski-Mustonen, p. 040 519 0402.