18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute
Koko Helsinki

Tule kehittämään uutta Tilannehuonetta!

30.01.2020, 12:42 /  päivitetty 31.08.2020, 15:42
Seurakuntien Tilannehuone on yhteisen tiedon kehittämisen, jakamisen ja puntaroinnin paikka.
Seurakuntien talon Tilannehuone

”Kehitämme Tilannehuonetta yhdessä helsinkiläisten kanssa, se rakentuu vähitellen”, sanoo Tilannehuoneesta vastaava projektipäällikkö Eeva Salonen.

Sinulla on mahdollista päästä vaikuttamaan yhteiseen kehittämiseen virtuaaliseen Tilannehuoneeseen. Kutsu seuraavasta kaikille yhteisestä Tilannehuoneesta löydät tältä sivulta.

Paikalle voit tulla, vaikka et olisi ollut mukana aiemmin.

”Parhaimman käsityksen Tilannehuone-työskentelystä saa, kun tulee itse paikalle. Jokainen paikalla olija on juuri oikea ihminen osallistumaan”, Salonen rohkaisee.

Tilannehuone on osa Helsingin seurakuntien Rohkeasti yhdessä -strategiaprosessia. Tilannehuone on uusi tapa tehdä työtä, mutta myös konkreettinen kevään 2020 aikana toteutettava työtila Seurakuntien talon toisessa kerroksessa Kolmannella linjalla.

Ensimmäinen kaikille Helsingin seurakuntayhtymän työntekijöille avoin Tilannehuone-työpaja oli helmikuussa 2019. Kevään ja syksyn aikana seurakuntien työntekijät ovat kehittäneet yhdessä ja nyt kutsumme seurakuntalaisia mukaan työskentelyyn.

Haluatko kuulla lisää? Laita viestiä: tilannehuone.helsinki@evl.fi

Tilannehuone-kehittämistä vie eteenpäin Kehittämispalvelut tiimi

Eeva Salonen, projektipäällikkö, tiimiesimies, eeva.salonen@evl.fi

Christina Elving-Andersen, svensk koordinator, christina.elving-andersen@evl.fi