20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Nyt selvitetään elämän tarkoitus!

21.05.2021, 18:21 /  päivitetty 03.06.2021, 10:18
Seitsemän ammattikristittyä päätti selvittää elämän tarkoituksen. Suorastaan raivopäiväisen tutkimistyön tulokset julkaistaan 24.-30.5. Kirkko Helsingissä -some- ja youtubekanavilla.

Mikä on elämän tarkoitus: rakkaus, jalkapallo, Jumala, 42, elämä, hyvän tekeminen vai ehkä sittenkin kuolema? Seitsemän ammattikristityn voimin tätä lähdettiin selvittämään ja raportit tutkimustuloksista julkaistaan nyt Kirkko Helsingissä -youtubekanavalla.

Samaisella kanavalla pääset jatkamaan juttua 3.6. klo 20 tekijöiden kanssa, striimatussa keskustelussa Paavalin kirkon pihalta. Kuuntele keskustelu täältä.

Voit myös jättää oman näkökulmasi elämäntarkoitukseen tai esittää kysymyksen livelähetykseen: https://www.helsinginseurakunnat.fi/artikkelit/elamantarkoitus

Tervetuloa suurten kysymysten äärelle!

Ma 24.5. Elämän tarkoitus on rakastaa / Marjut Mulari

Ti 25.5. Elämän tarkoitus on jalkapallo / Kari Kanala