25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute

Muutoksia Kallion seurakunnan viestinnässä

05.01.2023, 08:00 /  päivitetty 05.01.2023, 11:00
Vuodenvaihde toi muutoksia Kallion seurakunnan viestintään.
Kaksi henkilökuvaa ja teksti Uusia viestijöitä seurakuntaan + kellologo, jossa Kallion seurakunta

Viestintäpäällikkö Rebekka Naatus siirtyy Vantaan seurakuntayhtymän viestintäpäälliköksi, ja heinäkuun loppuun asti hänen tehtäviään tulee hoitamaan Annmari Salmela.

Annmari on työskennellyt vuoden 2022 loppuun asti seurakuntavaalien parissa Kirkkopalveluissa. Sitä ennen hän on ollut muun muassa kehittämässä diakonian digitaalisia auttamispalveluja.

Lisäksi kantakaupungin (Kallio seurakunta, Paavalin seurakunta, Tuomiokirkkoseurakunta) alueviestijä vaihtuu. Vuoden 2023 tehtävää tulee hoitamaan aiemmin pitkään seurakuntayhtymän yhteisessä viestinnässä työskennellyt Sirpa Patronen. Sirpa työskentelee kolmen seurakunnan alueella ja hänen työajastaan noin kahden viikkotyöpäivän verran kuluu Kallion seurakunnassa.