27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute

Lähetystyöntekijöiden siunaustilaisuus Paavalinkirkossa 20.1. klo 18. Osallistu tilaisuuteen striimin kautta Facebookissa!

19.01.2022, 14:18 /  päivitetty 19.01.2022, 14:38

Paavalinkirkossa siunataan lähetystyöhön neljä uutta Lähetysseuran työntekijää torstaina 20.1. klo 18. Tilaisuutta voi seurata suorana striimin kautta Paavalin seurakunnan Facebook-sivuilla.

Siunaamisen toimittaa kirkkoherra Kari Kanala avustajinaan Suomen Lähetysseuran toiminnanjohtaja Rolf Steffansson sekä Pia Kummel-Myrskog, Paula Harju ja Tero Norjanen.

Lähetystyöhön siunataan alueellinen ohjelmapäällikkö Wiktoriina Hurskainen, hankehallinnon asiantuntija Anna-Kaisa Kähkölä, teologian opettaja Kai Ojala, alueellinen hankehallinnon asiantuntija Iiro Pankakoski sekä alueellinen viestinnän asiantuntija Heli Vuohelainen. Voit lukea lähetystyöhön siunattavista lisää täältä.

Tekstinluku Suvimarja Rannankari-Norjanen, kanttorina Sanna-Maarit Hakkarainen, suntiona Maija Castrén ja striimaajana Markus Kartano.