13.05. Onneksi olkoon: Kukka, Floora | Palaute

Lähde Kattohaikara -leirille Viroon!

25.02.2020, 13:35 /  päivitetty 25.02.2020, 15:39
Ensi kesänä helsinkiläisillä koululaisilla on mahdollisuus päästä telttaleirille.

Ohjelmassa on paljon ulkoilua: uimista, pihapelejä ja leikkejä. Leirillä on mahdollisuus tutustua myös paikallisiin lapsiin. Leirikeskuksen alueella on paljon kissoja niin sisällä kuin ulkona. Eli leiriä ei suositella tosi allergisille.

Leirin ohjaajat ovat Kallion, Malmin, Oulunkylän, Töölön ja Tuomiokirkkoseurakunnan kasvatuksen asiantuntijoita. Mikäli haluat leirille, mutta oman seurakunnan työntekijöitä ei ole mukana, kannattaa kysyä naapuriseurakunnan kiintiöstä.

Tuomiokirkkoseurakunnan ilmoittautumislinkki

Kallion, Töölön ja Paavalin seurakuntien yhteinen ilmoittautumislinkki

Leirille ilmoittautuminen 1.4. mennessä.

Leiri alkaa ja päättyy Länsisatamaan. Leirille osallistujalla tulee olla henkilökortti tai passi. Mikäli sinulla ei ole omaa telttaa, kysy telttaa lainaan omasta seurakunnasta.

Lastenleiri Kattohaikara - hinta ja ajankohta:

Leiri alkaa sunnuntaina 14.6.2020 ja päättyy 17.6.2020.

Leirin hinta on 95 €