24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute

Laajasalon uusi kappalainen on Emriikka Salonen

16.04.2021, 15:04
Laajasalon uudeksi kappalaiseksi on valittu Emriikka Salonen. Nykyinen Laajasalon aluekappalainen ja Roihuvuoren seurakunnassa lähes 40 vuotta työskennellyt pappi Kari Laaksonen jää eläkkeelle 1.6.2021.
Tummanpunaisella taustalla valkoinen teksti Laajasalon kappalaiseksi Emriikka Salonen. Oikealla ympyrässä Emriikan kuva papinpantakaulassa. Tummat pitkät hiukset, hymy.

TM, MM Emriikka Salonen vihittiin papiksi vuonna 2005. Siitä lähtien hän on toiminut seurakuntapastorina muun muassa pitkään Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa ja huhtikuusta 2020 lähtien omassa kotiseurakunnassaan, Roihuvuoren seurakunnassa. Toiselta ammatiltaan Emriikka on oopperalaulaja.

Emriikka on tunnettu seurakuntalaisten keskuudessa ja hyvin verkostoitunut alueen muihin toimijoihin.

Hakemuksia Laajasalon aluekappalaiseksi tuli yhteensä 11 kappaletta.