18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute

Kallion seurakuntaneuvosto kokousti 5.4.2022 - Seurakunta varautuu syksyn seurakuntavalaaleihin

05.04.2022, 19:49
Seurakunta varautuu syksyn seurakuntavaaleihin ja valitsi vaalilautakunnan. Kokouksessa linjattiin myös diakoniaan liittyvän lisämäärärahan hakemus.
Kallion kirkon seinämaalaus kukat

Kokouksessa käsiteltiin seuraavia asioita:

- Valittiin syksyn seurakuntavaalien vaalilautakunnan kokoopano.

- Päätettiin että Kallion seurakunnan TU-REFENI-testamenttirahasto tuloutetaan, varat käytetään käyttötarkoituksen mukaisesti kengalinkielisen kristillisen materiaalin tuottamiseen Koilis-Namibiaan, Kawangon rovastikuntaan.

Testamenttirahasto käytetään tällä päätöksellä loppuun ja varoja ei enää sinne kerätä. Valtuutettiin kirkkoherra hoitamaan vaadittavat järjestelyt.

- Päätettiin valtuuttaa kirkkoherra jättämään kuvauksen mukaisesti diakonian lisämäärärahahakemukset 30.4.2022 mennessä.

- Käytiin rovastikunnallisista yhteistyöprojekteista linjakeskustelu ja merkittiin se tiedoksi.

Katso kokouksen esitylista ja myöhemmin pöytäkirja Kallion seurakunnan nettisivuilta.