17.04. Onneksi olkoon: Otto | Palaute

Kallion seurakuntaneuvosto jatkaa maallikkopuheenjohtajavetoisesti

17.01.2023, 20:44
Kallion seurakunnan uudet luottamushenkilöt valitsivat Lauri Grünthalin seurakuntaneuvoston varapuheenjohtajaksi. Grünthal toimii jatkossa myös kokousten puheenjohtajana.
Kuvassa vasemmalla Lauri Grünthal, oikealla Riikka Reina. Teksti: Tiedote Uutisia seurakuntaneuvostosta 17.1.2023

Kallion seurakuntaneuvosto aloitti uuden luottamushenkilökauden innostuneesti. Ensimmäisen kauden luottamushenkilöt esittivät aktiivisesti kysymyksiä ja olivat valmiina keskustelemaan niin strategiasta, toiminta- kuin taloussuunnittelustakin.

Seurakuntaneuvosto valitsi varapuheenjohtajaksi Lauri Grünthalin, joka on toiminut samassa tehtävässä edelliselläkin luottamushenkilökaudella. Neuvoston jäsenet pitivät hyvänä sitä, että varapuheenjohtajalla on jo kokemusta tehtävästä, sillä kokouksessa päätettiin myös, että varapuheenjohtaja toimii seuraavat kaksi vuotta myös kokousten puheenjohtajana.

Kallion seurakunnan luottamushenkilöt siunataan tehtäväänsä messussa sunnuntaina 22.1.2023 klo 10 Kallion kirkossa.

Lisätietoja: Seurakuntaneuvoston esityslista