18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute

sinun kysymyksesi on tärkeä – Kirkon perheneuvojat vastaavat ilmaisessa
verkkopalvelussa

27.04.2023, 13:11 /  päivitetty 02.05.2023, 12:07
Pohdituttaako parisuhde, perhe, suhteettomuus tai seksi? Miten löytäisin sen oikean? Miksi usein päädymme riitaan? Voisinko saada seksielämämme kohenemaan? Kirkon perheneuvojat vastaavat muun muassa tällaisiin kysymyksiin Väestöliiton Hyvä kysymys -palvelun uudella palstalla.
Kirkon perheneuvonnan logo ja piirrettyjä hahmoja, perhosia ja ihmisiä.

Hyvä kysymys -palvelu

Hyvä kysymys -palvelu on kaikille avoin ja maksuton verkkopalvelu, josta saa tukea ja tietoa erilaisiin elämäntilanteisiin. Sivuston tavoitteena on, että jokainen avun tarvitsija voi saada tietoa ja tukea mahdollisimman varhain ja helposti, kun jokin asia omassa tai läheisen elämässä askarruttaa.

Kysymyksiin vastaava perheneuvoja Päivi Stelin-Valkama kannustaa sivuston kävijöitä lähettämään kysymyksiä rohkeasti:

Juuri sinun kysymyksesi on tärkeä. Joku toinen saattaa pohtia juuri samanlaisia asioita elämässään, joten yksi kysymys vastauksineen hyödyttää monia muitakin.

Hyvä kysymys -palvelu tarjoaa useista arkeen ja elämään liittyvistä teemoista

• asiantuntevaa neuvontaa
  • vertaistukea
  • luotettavaa tietoa.

Palvelun tuottaa ja toteuttaa Väestöliitto yhteistyössä kumppanijärjestöjen kanssa.