20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Joulutekstarit tuovat joulutervehdyksen seurakuntalaisten kännyköihin

20.12.2022, 14:06 /  päivitetty 20.12.2022, 14:09
Nainen istuu penkillä jouluisessa tunnelmassa

Valtaosa Helsingin seurakunnista lähettää tänä vuonna jäsenilleen joulutervehdyksen tekstiviestillä. Tekstiviestejä lähetetään 17 seurakunnasta, ja viestejä lähtee runsaalle 70 000 helsinkiläiselle.

Joulutekstarin saavat ne 18 vuotta täyttäneet jäsenet, joiden puhelinnumero on saatavana. Tekstiviestiä ei voida lähettää niille jäsenille, joiden numero on salainen tai puhelinliittymä on työnantajan nimissä.

Helsingin seurakuntien joulutekstareiden lähettäjänä viestissä on Seurakunta. Viesti on suomen tai ruotsin kielellä tekstiviestin saajan seurakunnan mukaan.

Tekstiviestejä varten poimitut puhelinnumerot on kerätty ainoastaan edellä mainittua tarkoitusta varten, joten ne poistetaan tiedoistamme heti viestien lähettämisen jälkeen, eikä niitä käytetä muuhun.

Hyvää ja siunattua joulua!

Lisätietoja tietosuojasta saat tietosuojaselosteestamme TÄÄLTÄ.