20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Ilmoittautuminen iltapäivätoimintaan
lukuvuodelle 2023-2024 alkaa maanantaina 6.3.

13.02.2023, 12:22 /  päivitetty 14.02.2023, 17:05
Lauttasaaren seurakunta tarjoaa iltapäivätoimintaa Lauttasaaren kirkon tiloissa.
ilmoittautuminen iltapäivätoimintaan larussa

Tarjoamme 1.-2.-luokkalaisille koululaisille monipuolista ja lapsilähtöistä toimintaa, jossa ketään ei jätetä yksin. Kerhoiltapäivä koostuu leikistä, ulkoilusta, välipalasta, läksyhetkestä sekä ohjatusta toiminnasta. Painotamme kädentaitoja, liikuntaa ja kaveritaitoja ja teemme retkiä. Kerhossa on mahdollisuus lepoon ja vapaaseen leikkiin. Huomioimme lasten toiveet ja tarpeet.

Vastuuohjaajina toimivat koulutetut lastenohjaajat. Tavoitteemme on, että lapsi kokee kerhossa päivittäin iloa ja onnistumisen kokemuksia.

Ryhmämme toimivat Lauttasaaren kirkon uusissa tiloissa kello 12–16. Käytössämme on mm. oma liikuntasali sekä keittiö leipomista varten. Toimintamme pohjautuu perusopetuksen iltapäivätoiminnan toimintasuunnitelmaan. Kunnioitamme perheiden erilaisia tapoja ja katsomuksia. Toiminta ei ole uskonnollisesti sitouttavaa.

Lauttasaaren ala-asteen koulu sijaitsee kirkon naapurissa. Ohjaaja hakee lapset elokuun ajan. Ensimmäisten kouluviikkojen jälkeen siellä opiskelevat lapset siirtyvät itsenäisesti kirkolle ip-kerhoon, kun reitti on tullut heille tutuksi.

Lisätietoja: Joel Niemi, joel.niemi@evl.fi, 050 380 3547.

Haku: 06.03.−01.05.2023.

Ilmoittautumaan pääset tästä: Iltapäivätoiminta | Helsingin kaupunki