20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Hei muksut, tervetuloa seurakuntien päiväkerhoon! - Hakuaika on huhtikuussa

22.03.2022, 15:58 /  päivitetty 05.04.2022, 13:44
Sinä 3-5-vuotias, tervetuloa päiväkerhoon - leikin, ilon ja ihmettelyn maailmaan! Seuraava kausi alkaa elokuussa.
Lapsia seurakunnan kerhossa.

Päiväkerhossa leikitään, tutkitaan, liikutaan, askarrellaan, lauletaan yhdessä muiden lasten kanssa. Siellä myös nautitaan hiljentymisestä ja opetellaan muiden huomioon ottamista.

Kauden 2022-23 päiväkerhokausi alkaa elokuussa. Paikkaa voi hakea 4.-29.4.2022 (Töölön kerhon hakuaika 1.-30.4.) Sen jälkeenkin ja myös kesken kauden voi tiedustella mahdollisia vapaita paikkoja seurakunnista.

Osassa seurakuntia kerhoon voivat tulla myös 2-vuotiaat. Kerhot kokoontuvat 1-4 kertaa viikossa 2-3 tunnin ajan ja niitä toimii eri puolilla Helsinkiä. Tarkempia tietoja ja hakulinkit löydät seurakuntien omilta sivuilta. Hakulinkit aukeavat ma 4.4.

Herttoniemen srk (kerho Myllypuron kirkolla)

Kallio

Lauttasaari Meritähdet-päiväkerho ti-to klo 9-11.30

Malmi

Mikael ma, ti, to ja pe klo 9-12

Munkkiniemi LuontoPäiväkerho ti-to klo 9-11.30

Pakila

Pitäjänmäki ti ja to klo 9-11.30

Töölö päiväkerho Nallet ma-to klo 9-12, hakuaika 1.-30.4.

Vuosaari

Päiväkerhon tavoitteena on tukea lapsen kokonaisvaltaista kasvua ja kehitystä. Seurakuntien varhaiskasvatuksen periaatteisiin voit tutustua täällä. Vanhemmille kerho tarjoaa myös tukea uskonnolliseen kasvatukseen. Kerhoa ohjaa koulutettu lastenohjaaja.

Tiedot ryhmien muodostumisesta ja paikan saamisesta lähetetään postitse toukokuun aikana.