29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Gospelmusiikki on suuressa suosiossa Helsingissä – samalla musiikki hoitaa sydäntä

09.04.2024, 13:25 /  päivitetty 09.04.2024, 13:33
Gospelia Kaikille -toiminta on saanut huiman suosion pääkaupunkiseudulla. Se aloitti seitsemännen toimintavuotensa. Gospelia Kaikille kokoaa gospelista kiinnostuneita ihmisiä kirkkoihin yhdessä laulamaan, harjoittelemaan ja kauden päättyessä myös esiintymään.
Gospel Helsinki, Gospelia Kaikille

Gospelia Kaikille -toiminta on saanut huiman suosion pääkaupunkiseudulla. Se kokoaa gospelista kiinnostuneita ihmisiä kirkkoihin yhdessä laulamaan, harjoittelemaan ja kauden päättyessä myös esiintymään. Gospelia Kaikille -toiminnan merkityksellisyydestä kertoo se, että se sai juuri aloittaa 7. toimintavuotensa! Gospelmusiikki kohottaakin mieltä ja hoitaa sydäntä, se rohkaisee ihmisiä kääntymään sekä toistensa että Jumalan puoleen.

Toiminta laajenee

Gospelia Kaikille on osa Gospel Helsinki ry:n toimintaa, ja sitä toteutetaan kuoronjohtaja Nina Pakkasen, Gospel Helsinki -kuorolaisten ja Gospel Helsinki Bandin yhteisellä panoksella. Gospelia Kaikille -toiminta on saanut myös ihan omasta joukostaan mentoreita, jotka auttavat laajentuneen toiminnan pyörittämisessä. Se on mahtava juttu!

Gospel Helsinki ja Gospelia Kaikille -sometilit yhdistyvät

Gospelia Kaikille- ja Gospel Helsinki -kuorot löytyvät myös sosiaalisesta mediasta ja tänä vuonna molempien omat sivut on yhdistetty yhdeksi.

Gospel Helsinki -sivulta löytyy siis jatkossa kaikki tarvittava tieto molempien kuorojen toiminnan ja konserttien osalta. Myös Gospelia Kaikille -Instagram-tili poistuu ja jatkossa kaikki viestintä tapahtuu Gospel Helsingin Instagram-tilin alla.

Meistä saa tykätä!

Kiitos kun seuraat meitä Facebookissa ja Instagramissa! Rakastamme kaikkea vuorovaikutusta siellä. Saat siis kommentoida, tykätä ja jakaa eteenpäin videoitamme ja konserttimainoksiamme.

Levitetään gospelin ilosanomaa yhteisvoimin!

❤️ Laura, Gospel Helsinki