11.05. Onneksi olkoon: Osmo | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Tuomiokirkkoseurakuntaan on valittu uusi kanttori

04.05.2023, 15:00 /  päivitetty 03.05.2023, 15:25
Muissa rekrytoinneissa Vanhan kirkon ja Jätkäsaaren aluesuntion virkaa haki 14 henkilöä. Annankulman toiminnanohjaajan osa-aikaiseen määräaikaiseen virkaan haki 6 henkilöä
Kuvassa Helsingin tuomiokirkko mereltä pian kuvattuna. Kuvateksti; Rekrytointiuutisia Tuomiokirkkoseurakunnasta

Tuomiokirkkoseurakunnan uudeksi kanttoriksi on valittu Anu Pulkkinen

Anu Pulkkinen on valittu Tuomiokirkon uudeksi kanttoriksi. Hän on toiminut aiemmin kanttorina Kuopion tuomiokirkkoseurakunnassa. Seurakunta neuvosto teki päätöksen Pulkkisen palkaamisesta kokouksessaan 2.5.

Hän aloittaa tehtävässään 1.9. tai sopimuksen mukaan. Tervetuloa joukkoomme Anu!

Vanhan kirkon ja Jätkäsaaren aluesuntion virkaa haki 14 henkilöä.

Vanhan kirkon ja Jätkäsaaren aluesuntion virkaa haki 14 henkilöä. Hakijoita ovat Selja Aaltonen, Arha Ahlfors, Janne Becker, Juha Hellstén, Lauri Kananen, Jukka Kolehmainen, Mika Kukkola, Lilja Kuntu, Kari Erkki Pakarinen, Jenna Marika Puonti, Nikolai Michael Tanttu sekä kaksi hakijaa jotka eivät halua nimeään julkisuuteen. Seurakuntaneuvosto tekee valintapäätöksen kesäkuun kokouksessaan.

Annankulman toiminnanohjaajan osa-aikaiseen määräaikaiseen virkaan haki 6 henkilöä.

Annankulman toiminnanohjaajan virkaa haki 6 henkilöä. Kyseessä on diakoniatyöntekijän osa-aikainen määräaikainen virka. Hakijoita ovat Karoliina Leikkari, Mika Tapani Leppäaho, Enni Tukiainen, Siru Ylitalo sekä 2 hakijaa jotka eivät halua nimeään julkisuuteen. Seurakuntaneuvosto tekee valintapäätöksen kesäkuun kokouksessaan.