06.05. Onneksi olkoon: Ylermi | Palaute

Perheleiri 9.-11.2.2024

Tuomiokirkkoseurakunta

11.01.2024, 11:00 /  päivitetty 11.01.2024, 12:03
Aikuinen ja lapset tehneet lumihevosen aurinkoisessa säässä

Kallion ja Töölön seurakuntien sekä Tuomiokirkkoseurakunnan yhteinen perheleiri kaikenlaisille perheille ja kaikenikäisten lasten perheille Korpirauhan leirikeskuksessa Siuntiossa. Myös isovanhemmat ja kummit ovat tervetulleita mukaan tai lapset voivat tulla leirille heidän kanssaan.

Jokaiselle perheelle on oma majoitushuone (isoille perheille 2 huonetta). Leirille voi saapua joko yhteisellä bussikuljetuksella tai omalla autolla.

Perheleireillä järjestetään toimintaa sekä sisällä että ulkona. Ohjelmaan voi osallistua oman halunsa mukaan. Perheleirit antavat mahdollisuuden virkistäytyä ja tutustua toisiin lapsiperheisiin luonnonkauniiden leirikeskusten ympäristöissä.

Lähtö Kallion kirkolta pe 9.2. klo 17. Paluu su 11.2. noin klo 14 Kallion kirkolle. Ilmoittautuneille lähetetään leirikirje helmikuun alussa.

Leirin hinta: 70 € aikuinen, 40 € lapsi, 0 € 0-1 v.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään ti 23.1. TÄSTÄ