02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Oletko sinä etsimämme kesäsomettaja tai wipinäviikkojen ohjaaja?

03.04.2023, 17:40
Helsingin tuomiokirkkoseurakunta etsii kesäseteliläisiä kahden viikon työjaksoihin 5.6.-4.8. aikavälillä.
Tuomiokirkkoseurakunnan kesäseteli mainos

Wipinäviikkojen ohjaajan työtehtävät sijoittuvat ajalle 5.-16.6. maanantaista perjantaihin Hyvän toivon kappelille Jätkäsaareen. Työaika on kello 8-16 välillä, kuusi tuntia päivässä. Wipinäviikkojen ohjaajalta toivomme oma-aloitteista työotetta lasten kanssa toimimiseen. Työ sisältää lasten kanssa leikkimistä, toiminnallisten tuokioiden ohjaamista sekä retkillä avustamista. Tähän tehtävään otetaan 4 henkilöä.

Kesäsomettajien työt sijoittuvat kahdelle peräkkäiselle viikolle ajanjaksolla 12.6.-4.8. Työ sisältää eri puolille seurakuntaa sijoittuviin tapahtumiin osallistumista ja niistä raportointia, haastattelujen tekemistä, somesisällön luomista, erilaisten tekstien kirjoittamista ja muuta viestintää. Kesäsomettajiksi valitaan enintään seitsemän nuorta. Työtehtävät sijoittuvat arkipäiville klo 9-18 välille, päivittäisen työajan ollessa kuusi tuntia. Työtä ei ole mahdollista tehdä etänä.

Lisätietoja wipinäviikkojen ohjaajan tehtävästä saat Milla Kiiskiltä; puh. +358 50 560 5592 milla.kiiski@evl.fi

Kesäsomettajan tehtävästä saat lisätietoa Taija Tiilikalta puh. +358 50 5257288, taija.tiilikka@evl.fi

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sähköpostitse vipinäviikkojen osalta Millalle ja kesäsomettajan osalta Taijalle 16.4. mennessä. Mainitsethan hakemuksessasi minä viikkoina olet käytettävissä. Kesäsomettaja: lähetä hakemuksesi lisäksi lyhyt, enintään yhden minuutin mittainen videoesittely Taijalle esimerkiksi whatsappin kautta.

Haastattelut kutsutuille Wipinäviikkojen ohjaajaksi järjestetään ma 17.4. klo 15 alkaen ja kesäsomettajaksi ti 25.4. klo 16 alkaen.

Vuonna 2023 kaikki helsinkiläiset ja Helsingin kouluissa opiskelevat 9. luokkalaiset, TUVA-, Valma ja kymppiluokkalaiset ovat oikeutettuja hakemaan Kesäsetelin. Myös kaikki helsinkiläiset toisen asteen (lukio ja ammattikoulu, TELMA) ensimmäisen vuoden opiskelijat ovat oikeutettuja hakemaan Kesäsetelin.

Työnantaja maksaa palkkaa vähintään 400 euroa (60 työtunnilta). Summa pitää sisällään lomakorvauksen. Lisäksi työnantaja maksaa normaalit työnantajamaksut.