02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Helsingin tuomiokirkkoseurakunnan diakoniatyön jouluavustusten hakeminen vuonna 2023

27.09.2023, 15:29
Diakoniatyön jouluavustukset on tarkoitettu pienituloisille Helsingin tuomiokirkkoseurakunnan alueella vakituisesti asuville perheille, pariskunnille ja yksineläville. Avustushakemukset käsitellään diakoniatiimissä.

Hakuaika on 2.10.-10.11.2023.

Avustus:

• ruokaan S-ryhmän tuoterajattu lahjakortti

• lapsen joululahjaan tarkoitettu lahjakortti lapsen/perheen toivomaan liikkeeseen (esim. Verkkokauppa, Stockmann, Tokmanni)

Hakulomakkeita saa:

- Sähköisesti seurakunnan nettisivuilta, tulosta hakemus tästä linkistä.

- Oman asuinalueesi diakoniatyöntekijältä

- Sähköpostilla diakoniatyöntekijältä otsikolla: Jouluavustushakemus.

- Kirkkoherranvirastosta (Bulevardi 16 B, avoinna ma 9-12 ja ke 12-17)

- Täytä hakemus huolella joka kohdasta. Vaillinaisesti täytettyjä tai allekirjoittamattomia hakemuksia sekä myöhässä saapuneita hakemuksia ei valitettavasti voida huomioida. Lisätietoja ja tarvittaessa apua lomakkeen täyttämiseen saa diakoniatyöntekijöiltä.

Hakemuksen on oltava perillä 10.11.2023 kello 16.00 mennessä. Myöhässä tulevia hakemuksia emme valitettavasti käsittele.

Hakemuksen voit palauttaa diakoniatyöntekijälle toimistoon tai sähköpostilla sähköisesti.

Hakemuksen voi myös palauttaa/postittaa suljetussa kirjekuoressa
(kirjoita kuoren päälle; ”Jouluavustus Diakoniatyö)

- kirkkoherranviraston (Bulevardi 16 B, Hki 12) aulan postilaatikkoon tai

- Jätkäsaaren kappelille (Länsisatamankatu 26-28, Hki 22) pääoven vasemmalla puolella olevaan postilaatikkoon jossa lukee: Hyväntoivon kappeli 26-28

Jouluavustusta hakeneille ilmoitetaan päätöksestä viikon 48 (27.11.-1.12) aikana puhelimitse.