25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Tuomiokirkkoseurakunnan oma kirjepyhäkoulu

27.09.2023, 12:51
Lastenkirkon päkä ja pulmu istuvat iloisena sohvalla

Oletko koskaan kuullut kirjepyhäkoulusta? Kirjepyhäkoulu on lapsen nimellä saapuva kirje, jossa kerrotaan rakastavasta Jumalasta erilaisten kertomusten ja puuhaideoiden kautta. Kirjepyhäkoulussa seikkailee Lastenkirkosta tutut Päkä ja Pulmu, jotka haluavat kertoa perheen pienimmille Raamatun kertomuksia ja ihmetellä yhdessä eriskummallisia kysymyksiä.

Tuomiokirkkoseurakunnasta on mahdollista tilata maksuttoman kirjepyhäkoulun, joka ilmestyy 4 kertaa vuodessa. Ensimmäisen kirjeen yhteydessä lapsi saa pyhäkoulutaulun, johon liimataan kirjeiden mukana tulevat osallistumistarrat. Kirjepyhäkoulu sisältää mm. teemoittain vaihtuvan Raamatun kertomuksen, rukouksen, tehtäviä ja monenlaista muuta puuhaa.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen tapahtuu Tuomiokirkkoseurakunnan lastenohjaaja Janettelle sähköpostitse janette.lintula@evl.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä kerro lapsen nimi sekä postiosoite.

Päkä-lammas istuu nojatuolilla nauraen