19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Toimintaa sinulle

18.01.2019, 15:57

Tuomiokirkkoseurakunta tarjoaa toimintaa kaikenikäisille ja erilaisissa elämäntilanteissa oleville henkilöille. Seurakunnan kirkoissa järjestetään messujen ja jumalanpalvelusten lisäksi runsaasti muita tilaisuuksia, kuten konsertteja, hartaushetkiä ja iltakirkkoja.

Seurakuntana olemme läsnä ihmisten elämässä myös arkena. Lapsi- ja perhetyö tavoittaa lasten lisäksi lapsille tärkeitä aikuisia, kouluikäisille ja nuorisolle on erilaisia kerhoja ja tapahtumia, nuorille aikuisille tarjotaan heidän näköistänsä toimintaa ja aikuistyö tarjoaa mahdollisuuksia myös vapaaehtoistyöhön. Diakoniatyö ja erilaiset tukiryhmät pyrkivät tavoittamaan ne, joiden elämäntilanne on vaikea ja jotka tarvitsevat apua ja tukea arjessa selviytymiseen.

Tutustu tarkemmin seurakuntamme toimintaan ja tule mukaan kokemaan seurakunnan yhteys! Klikkaa alasivuja ja lue lisää.