24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute

Annankulman olohuone

Tuomiokirkkoseurakunta

19.02.2024, 10:46
Annankulma on avoin ja päihteetön olohuone. Tarjolla on kahvia ja pientä syötävää, lehtien lukemista ja yhdessäoloa. Alussa on yhteinen hartaus ja satunnaisesti muuta ohjelmaa. Tervetuloa mukaan!
ovi Annankulmaan, Annankulman sali ja ihmisiä

Avoinna

ke 11-13 (Suljettu 27.3. ja 1.5. )

to 11-14 (Suljettu 28.3., 9.5., sekä 30.5.)

pe 9-12 (Suljettu 2.2., 29.3.)

Perjantaisin on tarjolla puuroa aamulla siihen saakka kun sitä riittää. Tarjoiluista on vapaaehtoinen maksu. Tule pysähtymään hetkeksi kahville tai teelle tai juttelemaan kahvikupin lomassa muiden kanssa.

Vapaahtoiset Annankulmassa

Etsimme uusia vapaaehtoisia huolehtimaan kahvitarjoilusta torstaisin ja perjantaisin. Tehtävään koulutetaan ja aiempaa kokemusta ei tarvitse olla. Tarjoamme mahdollisuuden hygieniaosaamiskoulutukseen. Vapaaehtoisena voi osallistua itselleen sopivalla aikataululla.

Jos haluat kahvilavapaaehtoiseksi, ota yhteyttä Annankulman toiminnanohjaajaan.

Annankulman toiminnanohjaaja

Erja Ylikoski

09 2340 6205, 050-424 9779

erja.ylikoski@evl.fi