26.04. Onneksi olkoon: Terttu, Teresa, Tessa | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Agricolan perhekerhossa kaikki ovat toistensa ystäviä

19.02.2020, 15:20
Lapset pitävät kämmeniä päällekkäin
Lapset pitävät ilmapalloista kiinni

Ystävänpäivätapahtumassa saatiin hiukan jännittääkin, pyöräyttämällä onnenpyörää ja katsomalla millaisen voiton tällä kertaa sai. Voittoina oli yhdessä perheen tai ystävien kanssa suoritettavia tehtäviä, kuten halaa perheenjäsentä tai tee retki läheiseen puistoon ystävän kanssa.

Leikkihuoneessa silkkipaperit lentelivät lasten askarrellessa värikkäitä kissanaamareita. Kauniita taideteoksia olikin kiva ihastella yhdessä lasten kanssa ja kuulla heiltä, miksi he valitsivat juuri nuo värit naamioilleen.

lasten askartelemia värikkäitä naamareita

Tarjolla oli paljon herkullista naposteltavaa, vihanneksista pähkinöihin ja pullan viipaleisiin, perheiden nyyttäri-hengessä tuomina. Saimme jopa juuri aamulla leivottuja muffineja, jotka veivät kyllä kielen mennessään jokaiselta.

Herkutteluhetken jälkeen olikin hyvä mennä kuluttamaan energiaa liikuntasaliin lasten rakastamien pallojen kanssa. Liikuntasalissa sai ihan luvan kanssa juosta, hyppiä, ryömiä ja kokeilla uusia taitoja, vaikka kiipeilemällä puolapuilla.

monta leivonnaista

Päivä kului nopeasti ja lopulta olikin aika sanoa näkemiin toisillemme. Onneksi pääsemme taas pian viettämään yhteistä aikaa näiden ihanien ihmisten parissa.

Tervetuloa mukaan

Tuomikirkkoseurakunnan perhekerhoihin!