26.04. Onneksi olkoon: Terttu, Teresa, Tessa | Palaute
Töölön seurakunta

Rekrytointi: Oppaita ja kahvilatyöntekijöitä Temppeliaukion kirkkoon kesäksi 2019

27.02.2019, 09:37 /  päivitetty 27.02.2019, 10:04
Temppeliaukion kirkkoon haetaan kesäksi 2019 oppaita ja kahvilatyöntekijöitä
temppeliaukion kirkko sisältä

Temppeliaukion kirkko on Töölön seurakunnan jumalanpalveluselämän keskus, suosittu hää- ja kastekirkko, yksi Helsingin suosituimmista nähtävyyksistä ja vilkas konserttien pitopaikka. Vuonna 2018 vierailijoita oli noin 850 000. Palvelemme vierailijoita vuoden jokaisena päivänä. Työtä tehdään päivä- ja ilta-aikaan seitsemänä päivänä. Kahvilassa työtä tehdään pääasiassa päivisin maanantaista lauantaihin.

Oppaiden ja kahvilatyöntekijöiden tulee pystyä tehtävässään kohtaamaan niin seurakuntalaisia kuin kirkossa vierailevia turistejakin. Odotamme kaikilta hakijoilta vähintään englannin ja suomen asiakaspalvelutasoista hallitsemista ja katsomme eduksi muun kielitaidon (venäjä, saksa, ranska, kiina, japani, ruotsi, espanja ym.).

Rekrytoimme oppaita ja kahvilatyöntekijöitä lähinnä osa-aikaisiin työsuhteisiin. Osaksi kesää pystymme tarjoamaan täydet tunnit, mutta valtaosa työstä on osa-aikaista kausityötä.

Arvostamme kahvilatyöntekijöiden osalta kielitaidon lisäksi osaamista kahvilatyössä sekä hygieniaosaamista. Kaikissa tehtävissä Helsingin tuntemus ja asiakaspalveluosaaminen ovat hyödyksi.

Palkkaa tehtävästä maksetaan vastuullisille täysi-ikäisille oppaille 12,40 euroa/tunti sekä mahdolliset lisät (ilta, sunnuntai). Alaikäisille apuoppaille maksetaan 7–9 euroa/tunti kokemuksesta ja kielitaidosta riippuen.

Palkan lisäksi tarjoamme koulutusta tehtäviin, työyhteisön yhteistä hauskanpitoa, jäätelöä ja kesän yhdessä Helsingin kiinnostavimmista nähtävyyksistä.

Hakemukset tulee jättää rekrytointijärjestelmän kautta 5.3. klo 12 mennessä. Kerrothan hakemuksessasi haetko oppaaksi, kahvilatyöntekijäksi vai olisitko käytettävissä molempiin töihin. Ensisijassa toivomme hakemuksia sellaisilta hakijoilta, joiden mielenkiinto kohdistuu sekä oppaan että kahvilatyöntekijän tehtäviin.

Lisätietoja antaa vs. palvelupäällikkö Anni Saviniemi keskiviikkona 27.2. klo 12–12.45 ja perjantaina 1.3. 14–15.

Hae työpaikkaa tiistaihin 5.3. klo 12 mennessä täällä.