04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Koko Helsinki

Soppaa ja Stand up:ia - Yläpäähuumoria kirkkoon Yhteisvastuun hyväksi Vartiokylän kirkolla

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli28.04.2024 klo 15:00 - 17:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliVartiokylän kirkko, Kiviportintie 5, 00950 Helsinki

Mitä tapahtuu, kun laitetaan entinen seurakuntanuori ja nykyinen kirkon työntekijä sekä melkein valmis teologian maisteri ja papin poika tekemään vitsejä kirkkotilaan?

Saako kirkossa nauraa, ja miten uskonnosta, Jumalasta ja seurakunnasta vitsaillaan niin, että piispainkokouskin sen hyväksyy? Ja miksi kahden ihmisen esityksessä on kolme persoonaa; kaksi teologia ja yksi diakoni? Tämä kaikki selviää Ville Kormilaisen ja Amanda Hiekkataipaleen stand up -esityksessä, joka on suunniteltu kirkkokansan nautittavaksi.

Ennakkoilmoittautuminen on päättynyt. Tarjolla kasvissosekeittoa ja jälkiruokakahvit esityksen yhteydessä Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Paikkavarauksen hinta 10e (sis. aterian ja ohjelman). Ruokatarjoilu on etukäteen ilmoittautuneille. Paikalle voi tulla myös ilmoittautumatta. Mahdollisuus ruokailla, jos sitä on jäljellä.

Amanda Hiekkataipale on ammattiauttaja ja lähiökoomikko. Hiekkataipaleen komiikka häilyy moraalin molemmin puolin, kuten hän itsekin toisinaan.

Ville Kormilainen on konsultti, teologiopiskelija sekä stand up -koomikko. Kormilaisen komediassa vilistävät niin teemat omasta lapsuudesta ja nuoruudesta, perhe-elämästä sekä elämän ihmettelystä.

Stand up -koomikko ja diakonia­työntekijä Amanda Hiekkataipale katsoo maailmaa lähiösilmin – ”Kaikelle voi nauraa”

Kirkko ja kaupunki -lehti 26.2.2024

Järjestäjä: Helsingin Mikaelin seurakunta
Liput: 10e (Yhteisvastuukeräyksen hyväksi)