17.04. Grattis: Otto | Respons
Hela Helsingfors

Typ Livet-podden: Första avsnittet är ute!

01.05.2020, 14:47 /  päivitetty 01.05.2020, 15:38
Är alla coronaskämt roliga? Hur kan vi vara snällare mot oss själva? Varför har vi startat podd? Allt det här får du veta om du lyssnar på Typ Livet, en podd för och av unga vuxna.
Banan på blå bakgrund med texten Typ Livet

Typ Livet är en podd av unga vuxna för unga vuxna. Vi talar om allt möjligt som händer och finns mellan människor, mellan våra öron, mellan himmel och jord. Gemensamt för allt i vår podd är att det berör livet ... typ.

Vi som pratar i podden är informatör Louise, ungdomsarbetsledare Ninni och studentprästen Andreas. Kontakta oss gärna på typlivetpodden@gmail.com. Du kan skicka in frågor, kommentarer eller ämnen du vill att vi pratar om.

Podden produceras av Johannes församling och Helsingfors kyrkliga samfällighet.

I avsnitt två talar vi om studier och framtidsångest. Skicka gärna in dina frågor till studentprästen eller dela din berättelse med oss – så läser vi upp den i avsnittet. Här hittar du länken till enkäten!